Is mijn boodschappenlijstje compleet?

Ik zou meer dan 1 midcap op het lijstje zetten. Even rondje googlen naar een doos van 5 of 10. Ares amoeba werkt over het algemeen prima en kost niet de hoofdprijs. Let wel, er zijn 2 varianten en de proline is een stuk duurder, de sportline is prima.

Ik zou meer dan 1 midcap op het lijstje zetten. Even rondje googlen naar een doos van 5 of 10. Ares amoeba werkt over het algemeen prima en kost niet de hoofdprijs. Let wel, er zijn 2 varianten en de proline is een stuk duurder, de sportline is prima.
Bedankt voor je reactie, zijn over het algemeen M4/M16 mags redelijk compatible met elkaar? Dan bestel ik er namelijk inderdaad meerdere goedkope mags erbij.

Uitzonderingen daargelaten wel. Maar ik geloof dat in specna het meeste wel werkt.

En bespaar niet op een bril, of als je wil, een masker. Je ogen zijn best belangrijk.

ziet er netjes uit. alleen zou ik kijken naar een iets betere bril. er staat wel antifog maar de goedkopere brillen (helemaal als het glas zo dicht bij je ogen zit) zullen toch nog wel beslaan. het merk pyramex is verder goed.

Wat ik zo zelf van reviews heb gelezen is de bril wel goed qua bescherming en anti-fog, hebben jullie misschien nog wel aanraders voor alternatieven? Heb het liefste goggles vergelijkbaar met deze zodat er ook geen BBs de zijkant in zou kunnen gaan.

Ik heb zelf altijd brillen gebruikt en heb nu een van smiths optics deze, geloof ik en hoewel de lens heel donker lijkt, valt het best mee ook binnen is hij prima te gebruiken

Ik vind side arms erg leuke hebbe dingetjes. Maar voor een starter (budget) zeker niet een must. Eerst kijken hoe het bevalt en later nog wat hebben om naar uit te kijken is zeker een optie.

Mee eens, het is slimmer om eerst te focusen op eye-pro, goed schoeisel, en een degelijke replica, als je echt wil budgetteren en niet zeker weet of je echt verder wil.

Mis nog jouw secondary. Sidearm is wel handig denk ik.
Als ik eenmaal mijn basiskit bij elkaar heb en een aantal matches heb gespeeld ga ik waarschijnlijk wel een mooie GBB pistool erbij kopen ja, dit word dan waarschijnlijk een Umarex Glock.

Ik airsoft nu een x aantal jaar en gebruik geen secondary.
Heb ze gehad maar vond dat ik ze nooit gebruik

Ipv een rifle bag van GF zou ik persoonlijk voor de Nuprol koffers gaan. Die kunnen tegen een tik en past een hoop in

• Leuk
Waarderingen: Vector
Dat zou misschien een optie zijn Suriana, zijn wel prijzige dingen.

Verder vroeg ik mij af of iemand mij een goede masker, full-face of half-face kan aanraden.
Ik had een mesh masker gekocht maar die is te groot voor mijn kleine kop en blijft gewoon niet zitten.

De meeste gebruiken de Onetigris meshmasks.
Deze hebben aan de zijkant stof zitten waardoor het wat fijner zit. Die kan je als het goed is ook in bepaalde maten krijgen en verstellen.

Mocht je daar interesse in hebben PM mij eventjes. Ik heb nog wel wat kortingcodes voor towel Onetigris als Gunfire.

Ik heb deze.
Ook zacht op de zijkant, mesh in het midden. Zit er goed.

€ 7,68 6%OFF | Tactical Half Gezichtsmasker Metalen Draad Steel Net Mesh Airsoft Paintball Jacht Beschermende Ademend Masker Voor Cs Wargame Partij Masker
https://a.aliexpress.com/_B0DeBs