Jefftron V2 drop-in MOSFET ervaringen

DeNnZ

Member
27 dec 2015
9
1
Trophies
2
Ok, Ik sta op het punt een Jefftron V2 Drop-in MOSFET te gaan bestellen.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze MOSFET?
Op internet lees ik er veel goeds over, maar hoor graag ook ervaringsverhalen..
Thnx!

Ik zelf heb er een door mijn eigen fout doorgebrand XD, maar zonder enige verklaring of foto's gaan ze mij nu een volledig nieuwe V2 drop in triggerboard sturen. Dus de aftermarket service is goed. Daarnaast zitten er op een ander NL airsoft forum een aantal mensen die al hele goede ervaring hebben met deze mosfets. Het vergt wel wat werk om ze goed te installeren omdat de cut off lever goed de micro switch moet raken en hetzelfde geldt voor je trigger. Echter met de nieuwere versie moet dat verbeterd zijn. Als je de mensen zelf nog wil vragen dan moet je even op airsoftelite een pm sturen naar: Mata.

Ik heb er geen ervaring mee. Maar schijnt goed spul te zijn. Let er alleen op, dat ze niet in splitgearboxes van ICS Passen!

Thnx gasten..
Ik heb geen ICS, dus dat vormt nu nog geen probleem..

IK hoor veel goede verhalen dus ik ga het er gewoon even op wagen!

Thnx!

Persoonlijk zou ik een ASCU kopen daar deze kwalitatief beter is (echte microswitches) en komt volledig compleet iit JEFFTRON.

Geen gedoe met de trigger en of cutoff lever bij mijn G&G!

ASCU bevat standaard: speedtrigger mod, ASHU hopup, selector plate, en is al reeds afgemonteerd met motor en DEANS of TAMIYA connectoren. Is wel een stukje duurder maar dat is logisch. Helaas mist ASCU de 2 seconden delay optie voor DMR setups.

LETOP: een goede!! A-merk high torque motor is vereist!

Dus 30 euro meer voor "echte micro switches", iets minder soldeer werk en minder DIY modding afhankelijk van je replica, maar met minder opties. Dat is de afweging die er gemaakt moet worden.