JG bar 10 g spec ombouw Wolverine bolt

fatih61

Well-Known Member
Trophies
7
hallo dames en heren,
Hierbij mijn sniper project.

Ik heb een jg bar10 g spec gekocht met als doel hem om te bouwen naar hpa, wat onderhand al is gebeurt.

Ik heb als eerste upgrade de action army 6.03 300mm inner barrel gekocht. Telfon tape om de bucking gedaan. En teflon tape om de piston rubber ik vond dat hij nogal los er omheen zat. Alles lekker ingevet en dit zorgde voor een fps van 420-430 met 0.36g bb's een range van ongeveer 50 meter misschien 55. Dit is natuurlijk niet echt veel voor een sniper dus ik moest hem nog wel verder upgraden. Ik dacht eerst om de mancraft kit aan te schaffen maar er kwamen wat extra kosten bij voor de sears set en of ik de 45' of de 90' trigger zou nemen enz enz. Dus uiteindelijk een berekening gedaan en vergeleken met de wolverine bolt wat elektrisch is en dus met een trigger switch werk. Dus hoefte niet extra sears te vervangen of een kompleet ander triggerset te kopen. Dus heb uit eindelijk de wolverine bolt genomen. Deze is elektrisch geregelt dus ook geen trillingen wat de accuratie kan beinvloeden.

Op internet een heel mooi filmpje van wolverine zelf hoe je hem moet installeren in de replica. Dus heb de bolt bestelt zonder de cylinder. Gebruik hem met de standaar cylinder omdat de schroefdraad overheen kwam met hun systeem.

Eenmaal de bolt aangeschaft gelijk erin gebouwd en getest natuurlijk. Met de silenser ervoor echt heel stil perfect voor een sniper dus. Qwa range kwam ik rond de 70-80 meter maar echt accuraat was die niet. Stock hop up stock hopup rubber. Heb de action army hop up chamber bestelt samen met de action army inner barrel spacers en de maple leaf diamond 60' bucking samen met de maple leaf tensioner nub.
Heb daar nog geen ervaring mee hoe het speelt want heb t nog niet gedaan.

Even op een rijtje

Jg bar 10 g spec €145,- van airsoftpro.cz
3 extra magazijnen 30 euro van airsoftpro.cz
Action army hopup chamber €54,- bunker501
Action army 6.03 300mm €25,- bunker501
Action army inner barrel spacers gspec €15,- bunker501
Maple leaf 60' diamont vsr bucking €15,-qtac
Maple leaf tensioner nub €12,- qtac
Wolverine bolt €300,- airsoftshop.be
Valken 7,4v 250mah lipo batterij €12,- airsoftshop.be
Tippman 13ci/3000psi hpa tank €53,- bunker501
Mancraft regulator €70,- bunker501
Mancraft co2 adaptor €25,- bunker501
Mancraft tournament lock €17,50 bunker501
1meter 4mm hpa slang met paar koppeling die ik nodig had €6,-
Totaalkosten €767,50- komt nog een koppeling van van 23,-
Afgerond €800,-

De wolverine bolt krijg je een 3mm slang bij die paste niet in de mancraft regulator 4mm. Dus heb bij een koppeling boer een overgang gekocht van 3mm naar 4mm.

Expres een co2 adaptor erbij genomen in geval van dat de 13ci hpa tank leeg is (kan m niet zelf vullen geen spul ervoor).

Enige wat ik nog nodig heb is een quick adaptor ofzo iets zo'n ding voor als je hem afplugt dat de tank niet leeg loopt.

Heb wel uit de raam geschoten richting de weiland denk dat hij nu zo rond de 80-90 schiet samen met de 0.43g geoffs bio bb's
Heb t nog nooit gemeten eigelijk this een schatting. Maar ik zet de regulator in t groene gedeelte van de drukmeter en heb dus geen idee hoeveel fps dat dus is. Strax een x met chrono op een skirm zo rond de 480-490 afstellen en dan opnieuw de hopup afstellen en dan kan ik pas echt zeggen hoever hij schiet.

Helaas geen foto's gemaakt. Zal een paar foto's maken als ik de bucking een x moet vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan