JG BAR-10

Theripper

New Member
16 jan 2018
4
1
Trophies
2
Ik heb een JG Bar-10 maar nu is mijn vraag wat voor upgrades heb je hiervoor en wat is er compatible mee. Dank jullie alvast

Een JG bar-10 is een vsr. Dus alles voor een vsr kan je inprinciepe kopen. Ikzelf raad aan om eerst 90 graden trigger en piston te kopen, daar ga je het meeste plezier van hebben (soepelere boltpull ed). Tevens als je budget het toelaat een aa hopup kamer kopen (inclu bucking en nub), een betere barrel, cylinder eventueel vervangen. Action army en maple leaf leveren goede producten voor de vsr. Houdt er wel rekening mee dat de kwaliteit van een JG niet 100% is (afwijkingen in maten ed).

Wat is je budget, Wil je gelijk je hele replica upgraden of stap voor stap?

Waar je direct het meeste verschil gaat merken is een goede hop up kamer icm bucking en nub. Tegelijk zou ik een goede barrel erin zetten met barrel spacers. Dan ben je zo 180-200euro verder
Vervolgens kan je met wat diy mods met deze set up spelen. Daarna kan je alles wat in je cilinder zit gaan vervangen, Piston, Spring guide, air nozzle en trigger. Dit is ook nog eens een euro of 200 zo even snel uit m'n hoofd.

Wil je eerst kijken of sniper een rol voor jou is dan kan je met teflon aan de slag en alles proberen te sealen met teflon: Bucking, Air nozzle, hop up arm modificeren, barrel spacers maken.

Succes!

Ben het met @bvdzeeuw eens, je kan wel eerst je bolt pull zo soepel mogelijk halen maar gezien dat alleen maar is om de FPS consistent te krijgen en niet echt direct veel helpt met de afstand en hoe accuraat het schiet kan je zeker beter eerst de hop up parts en barrel vervangen, maar dat hoeft echt geen 180 euro te kosten XD.

Ben het met @bvdzeeuw eens, je kan wel eerst je bolt pull zo soepel mogelijk halen maar gezien dat alleen maar is om de FPS consistent te krijgen en niet echt direct veel helpt met de afstand en hoe accuraat het schiet kan je zeker beter eerst de hop up parts en barrel vervangen, maar dat hoeft echt geen 180 euro te kosten XD.

Ligt eraan welke parts je haalt :p maar het kan goedkoper idd. Airsoftpro onderdelen schelen 40% kwa prijs vergeleken met action army. Action army presteert daar in tegen wel beter naar mijn mening :)

Ben ik gedeeltelijk met jullie eens. Maar als hij zijn sniper upgrade naar 500fps, houden zn sears het niet al te lang vol en zn piston gaat zodanig slijten wat oplevert dat ie er niks meer mee kan doen(heb er genoeg snipers gezien die dat probleem hebben). Tevens zegt fps niks over range.

Voor hop-up en barrel kan je al voor rond de 130 euro klaar zijn (aa 428mm barrel 50euro, aa hopup kamer 60euro, bucking 10, nub 5). Stock barrel is nog wel redelijk, hopup kamer met bucking en nub zijn sterk aan te raden om te vervangen.

Airsoftpro ben ik totaal geen fan van, na een zeer korte tijd heb je daar ook al heveige slijtage op. AA en ML zijn het beste aan te raden als je een beetje budget hebt.

Ik ben het eens met beide partijen. Alleen zou ik gewoon als eerste gaan voor een Hop up, Barrel, Bucking/nub upgrade. Maar ik zou er geen veer voor 500FPS in zetten. Want dan zal je inderdaad wat Henny zegt je Piston/trigger kapot maken. Dus ik zou lekker spelen met de geupgrade onderdelen die ik eerder noemde, en lekker de FPS behouden die hij nu heeft. Wanneer er budget is voor het upgraden van de trigger en piston kan je de FPS naar 500 brengen.

Ik zelf speel met mijn Bar-10 met deze setup. Alleen door het grote aantal snipers speel ik er amper mee.

True, maar als je gaat upgraden is het eerder nuttig om hop parts te vervangen dan de trigger en piston. Het is ook gewoon handiger om alles in een keer te doen. Ben het verre van je eens over airoftpro onderdelen, ga online zijn en je zult zien dat je toch een van de weinige bent die deze mening heeft. Plus je kan met een airsoftpro trigger set makkelijk voor 300 totaal klaar zijn met de AA hop, een ZCI barrel en maple leaf bucking en nub, zou je het goedkoop willen houden maar toch degelijk.

Niemand heeft benoemt dat de sniper 500fps moet schieten, en de piston en sears houden het echt wel een tijdje vol op 500fps...

Ik heb een JG Bar-10 maar nu is mijn vraag wat voor upgrades heb je hiervoor en wat is er compatible mee. Dank jullie alvast
Koop u geen airsoft pro hè vriend want dan zijde wel gekloot da is echt brol. Beter volledige action army dan airsoftpro,
En koop u direct goede onderdelen dan moet je het geen 2 keer kopen omdat het ene stuk gaat .

Overal haat op Airsoftpro maar nergens bewijs dat het werkelijk kapot gaat. Ik heb genoeg mensen gezien die al vele skirms achter hun rug hebben met het spul en nul problemen.

Overal haat op Airsoftpro maar nergens bewijs dat het werkelijk kapot gaat. Ik heb genoeg mensen gezien die al vele skirms achter hun rug hebben met het spul en nul problemen.
Mij maakt het niet uit hoor vriend je kiest zelf wat je koopt of niet koopt ik geef alleen mee wat ik zelf heb meegemaakt

Als 1 van de 100 zegt dat iets slecht is, dan zijn de rest van de meningen opeens redundant en is het meteen slecht?

EDIT: Ik wilde nog even toevoegen dat als we bij elk persoon die een slechte ervaring met een product meteen het moeten afschrijven we niet veel producten over zouden hebben. Als ik ergens een slechte ervaring heb met een product of iets dat kapot gaat dan ga ik ook niet meteen roepen oh het is kut zooi etc, prima dat je aangeeft dat je een slechte ervaring hebt met het product en goed om te weten maar dit betekent niet dat het meteen slecht is. Als men dit nou regelmatig hoort en val velen dan is het natuurlijk wat anders maar gezien ik van meer mensen hoor dat het ook heel goed spul is hou ik het er nog maar even bij dat je gewoon pech hebt gehad of een mogelijke user error, voordat ik meteen al het airsoftpro spul afschrijf.

Laatst bewerkt:
ik heb zelf ook de bar 10 G spec style.

Ik heb sinds kort de Maple leaf crazy jet barrel (428 mm 6.04) en de Action Army hop up in zitten. bucking had ik de verkeerde meegekregen van de shop en kwam er achter toen ik het wilde inbouwen. (niet meer gecheckt in de shop ging er vanuit dat die wel de juiste gaf gezien ik sniper parts kocht)

mocht je dus dit willen doen hou dan rekening met ongeveer 110 euro.

maja als je het vergeleken hebt met een TM vsr had je dit bedrag al bespaard door de bar 10 gekocht te hebben.

mijn bar 10 is van onder de 360 fps naar 400 fps gegaan op het moment. verder is die nog helemaal stock.