Juiste kledingmaat

Kallisto

Well-Known Member
1 dec 2016
108
33
Trophies
7
Hi iedereen,

Allereerst mijn excuses als hier al een topic voor bestaat. Ik heb gezocht, maar niets relevant gevonden.

Ik heb een fors postuur (officieel gezien morbide obesitas). Daar moet ik aan werken, maar dat terzijde. Ik heb over het algemeen broekmaat 42/32 (soms 42/34 of 44/34). Als ik naar de maattabellen kijk, zie ik dat ik uitkom op maat XXL. Belangrijk om te weten: ik kijk naar kleding van Invader Gear! Ik zie dat Invader Gear deze maat niet heeft.

Zijn er meer mensen met dezelfde broekmaat als ik? Zo ja, voor welk merk (en maat) broek hebben jullie gekozen? Ik was eigenlijk van plan om mijn kleding bij BBbaas te kopen en zij hebben ook een fysieke winkel. Helaas woon ik in Almelo en zit BBbaas in Eindhoven, dat is zo'n twee uur rijden. Ik zou het zonde vinden om daar voor niets heen te rijden, zeker omdat ik vermoed dat XL niet gaat passen.

Alvast bedankt.

Gr. Kevin
 
Ik ken zelf ook wat mensen met grotere maten (130 kg en 206 lang) en ben erg te spreken over MFH. Vind persoonlijk de kwaliteit beter dan Invader maar de prijs wat schappelijker.

Edit: voorspellend typen klopte niet helemaal
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook wat grotere maten (130 kg en 206 lang) en ben erg te spreken over MFH. Vind persoonlijk de kwaliteit beter dan Invader maar de prijs wat schappelijker.

Bedankt voor je reactie :) Mag ik vragen waar je jouw kleding hebt gekocht? Op de "bekendere webshops" kan ik er niets (of weinig) over vinden.
 
Nice! Iedereen bedankt voor de hulp weer :D