Jullie ervaring?

Monatino

Member
13 feb 2015
6
0
Trophies
1
Hallo ik wil binnenkort een CM16 Raider gaan kopen en heb al wat revieuws gekeken wat er allemaal goed uit ziet, maar wat is jullie ervaring er mee voor wie hem heeft?. Want hij is van plastic en ik weet niet of dat goed is met regen en moder..


 
 
Regen en modder is geen probleem met deze replica.


Ik neem aan dat je die van G&G bedoeld? Die heeft een vriend van me namelijk en is daar zeer over te spreken, zeker voor een beginnersreplica. Hij speelt er nog steeds mee! (en da's een jaar na aankoop)

 
 
Klopt echt een super apparaat voor de prijs. Zitten natuurlijk wel redelijk wat upgrades in nu. Maar compleet stock doet hij het erg goed.
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor er veel positieve verhalen over. Daardoor raden wij de G&G CM 16 op dit forum juist vaak aan als beginners replica voor mensen met een beperkt budget.
 
Ja ik wil hem ook gaan halen, raden jullie nog dingen aan die slim zijn om er bij te kopen?
 
Front grip of rail covers. De quad rail setup voorop is niet echt lekker in je handen. En wil je er een acog of andere dergelijke scope moet je wel een ris raiser hebben door de m16 style front sight.
 
Ja wil denk ik een front grip dan en een red dod ofzo, moet nog even kijken welken allemaal want ik heb er allemaal geen verstand van, En hoe heet zoon koort dat je om je middel heen doet en wat dan aan je wapen hangt voor als je bijvoorbeeld je pistol even wil pakken?
 
Bedoel je een sling?

http://www.wingsdump.nl/one-point-sling-met-twee-dempers-zwart?keyword=sling&category_id=0&description=1&model=1


Dat is dat een 1-point sling, maar je hebt ook 2 en 3-point.
 
Ja die ja :)


Kan je die gewoon op elk replica bevestigen of hoe zit dat?
 
Ligt aan de replica, moet je even kijken of je replica van die ringetjes of iets dergelijks heeft.

Want die sling heeft gewoon een karabijnhaak. dus gewoon op het ringetje klikken en hij zit vast.