kan geen keuzen maken probleem :(

Rowdy

Member
16 nov 2014
5
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2">Na een mooie dag op de introductie dag heb ik me zelf dan ingeschreven en ben ik ondertussen in het bezit van mijn nabv pasje :).</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">Nu ben ik lekker op me gemakje spullen aan het zoeken en ben ik op het punt me 2e replica te halen ( heb momenteel al een pistol liggen ).</font>

<font face="Arial, Verdana" size="2">Nu zit ik met het volgende probleempje:</font>

<font face="Arial, Verdana" size="2">ik ben ondertussen stiekem beetje verliefd geworden op de volgende replica:</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/GBB_Rifles_SMGs_Umarex_Umarex_VFC_HK417_GBB_Asia_Edition.htm
</font>
Maar nu heb ik van 2 mensen het advies gekregen om de AEG versie hier van te halen inplaats van de GBB omdat deze niet / slecht schijnen te werken in de kou.

Nu vind ik de blow back van de GBB versie echt geweldig en zo ver ik reviews / info lees over deze AEG versie heeft die dat totaal niet.
http://www.airsoftshop.be/nl/vfc-hk417d.html

Nu is me vraag wat is nou beter als begin airsofter te nemen.

Sommigen zeggen ook ja GBB heeft kleinere mags ja dat vind ik niet zo'n heel groot probleem ben niet zo'n sprayer eigenlijk.
 
Hallo Rowdy,
Hier even wat info over GBB vs AEG.
http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-replica-gas-of-elektrisch-de-voor-en-nadelen-van-beide-platformen/


Wat de andere twee personen je hebben geadviseerd, ga ik ook doen..
Een AEG is gewoon weg veel makkelijker. Het werkt ongeacht het weer. En een AEG vergt veel minder onderhoud dan een GBB. Daarbij zijn de magazijnen van een AEG goedkoper en kun je er zelf meer aan knutselen.
Tevens wil ik je er op wijzen dat de door jouw voorgesteld replica, NIET in NL gebruikt mag worden, omdat deze volgens de specificaties 390 FPS schiet. Daar waar in NL het limiet 360 FPS is.
Let er wel op dat de specificaties kunnen afwijken aan de hand van het type gas ect... maar ga er maar van uit dat deze te hard schiet..
 Als je zelf nog geen ervaring hebt met het sleutelen aan een replica, zal ik deze dus afraden.
Wil je toch heel erg graag iets met terugslag, kijk dan naar een tokio marui met EBB of de bolt sopmod M4 met EBB.    Dit zijn AEG's met terugslag. Dus de voordelen van een AEG en toch een terugslag, al is deze terugslag wel een stukje minder als een GBB.
Wil je helemaal groots uitpakken, dan ga je net als Bart, voor een Daytona. Dit is een systeem op perslucht, welke dus niet de nadelen van gas in koud weer heeft, maar wel een serieuze terugslag heeft. Hoe dat verder in zijn werk gaat, weet ik ook niet, dus daarvoor zou je zelf verder moeten zoeken.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt :)
 
Als je een HK417 kiest, let er dan ook op dat je andere pouches moet op je vest aangezien deze
een stuk groter zijn dan de standaard m4 mags.
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Zijn er mensen die ervaring hebben met deze AA ?</font>

<font face="Arial, Verdana" size="2">Tokyo Marui HK416D</font>
 
Is identiek aan de TM HK417 alleen dan met STANAG 5.56 type magazijnen. (lees:M4/M16) en heeft daardoor een kleinere Magwell dan de HK417. Ook deze replica heeft propriety mags vanwege de werkende bolt catch. Er kunnen ook standaard magazijnen in maar dan werkt de boltcatch niet. alle andere functies doen het wel gewoon.
Het zijn prachtige modellen, maar ook stevig aan de prijs.
 
Ze zijn idd stevig aan de prijs maar ben er aardig verliefd op geworden :(
Waarom ben ik altijd zo slecht met keuzes maken haha
 
vandaag de knoop door gehakt en ben me eerste AA gaan ophalen :)
Hier is die dan:
1551480_594803080621431_1460161309810884091_n.jpg

<div>
</div>