Kar98

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
Hallo iedereen

Ik had een paar vraagjes over de kar98

Ik wil graag een kar98 gaan aanschaffen om mijn ww2 collectie zo goed als comeet te maken nu vroeg ik mij af is dit een goede sniper? Eigenlijk wil ik er echt mee gaan skirmen als infantrie geweer dus zonder scoop net als in ww1 en ww2 weet iemand of dit te doen is of is dat echt een no go vanwegen de weining bbs in een mag

Ook vroeg ik mij af of een kar98 nou onder sniper valt of de andere norm va 360 fps vooral omdat ik dus met de rest mee naar voor ga en niet lig te snipen op eem afstandje

Ik hoor graag wat jullie mening is en of jullie nog tips hebben

Groet

Hessel:D:cool:

Ik weet dat silo een ssg in een echte K98 heeft verwerkt (laten doen). Dus kan zeker wel een effectief iets zijn. Maar naar wat ik wel eens heb gelezen (niets onderbouwd of uit eigen ervaring) zijn de meeste K98 niet echt geweldig speelbaar omdat je het verliest van geupgrade AEGs. Misschien zijn er wel degelijk tunebare K98 die ik niet ken...

Afhankelijk van je FPS is hij assault of sniper met de daarbij behorende regels.

Schiet hij < 360. Dan mag je dus tot 5 'm schieten en dichtbij pangen.

Schiet hij >360. Dan heb je een medium engagement distance van 20 - 25 m.. Daaronder moet je dus overschakelen op iets anders tot 5 meter en dan pangen. (dus geen 20 m pang). Verder heb je dan volgens mij geen relevante regels die afwijken.

• Leuk
Waarderingen: Quickjo1nt
Ik weet dat silo een ssg in een echte K98 heeft verwerkt (laten doen). Dus kan zeker wel een effectief iets zijn. Maar naar wat ik wel eens heb gelezen (niets onderbouwd of uit eigen ervaring) zijn de meeste K98 niet echt geweldig speelbaar omdat je het verliest van geupgrade AEGs. Misschien zijn er wel degelijk tunebare K98 die ik niet ken...

Afhankelijk van je FPS is hij assault of sniper met de daarbij behorende regels.

Schiet hij >360. Dan heb je een medium engagement distance van 20 - 25 m.. Daaronder moet je dus overschakelen op iets anders tot 5 meter en dan pangen. (dus geen 20 m pang). Verder heb je dan volgens mij geen relevante regels die afwijken.
Aaa top bedankt ik zal eens gaan kijken:D

De K98 van silo in actie kun je hier vinden :

(nee, ik ben geen fan van hem.. Puur constructief toegevoegd)

als ik me niet vergis is de assault afstand minimaal 5 meter en daarbinnen pangen

en voor dmr tot 1.7 joule minimaal 15 meter en daar binnen een side arm tot 5 meter daarna pangen.

en bolt action sniper het zelfde verhaal maar dan 25 meter minimaal?

ik heb nu een paar keer een ssg uit elkaar gehaald en eigelijk is het niet super biezondee wat hij heeft gedaan. het is het zelfde idee als de ikea ssg ofzo. dat lijkt heel wat maar valt ook wel mee aangezien 80% van de belangrijke onderdelen in stand blijven je verandert alleen de body. de kunst is het zelf maken van die body.

als ik me niet vergis is de assault afstand minimaal 5 meter en daarbinnen pangen.

en voor dmr tot 1.7 joule minimaal 15 meter en daar binnen een side arm tot 5 meter daarna pangen.

en bolt action sniper het zelfde verhaal maar dan 25 meter minimaal?
/QUOTE]

Dit is ook wat Eviltwin zegt, misschien alleen een beetje krom neer gezet. ;)

De MED voor DMR en sniper is veld afhankelijk.
Sommigen zeggen 15m voor DMR en 20m voor sniper. Andere 20m voor beide, of zelfs 25m voor beideo_O

• Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok