Keuze maken.......

Vladik

Member
15 jan 2016
24
11
Trophies
3
Ik zit afgelopen tijd veel na te denken over een nieuwe replica.

Ik heb op dit moment SA-B03, SA-B13 en AM -013.

En op dit moment zit ik te denken aan een sniper.. vooral SSG24... van Novritisch....Wat denken jullie van?

Of iets op HPA.......Maar wat is nou goed? Op welke velden hebben zij bijvulstations? Naast standaard "pakketje" Hoeveel kost het om je replica optimaal te maken voor een skirm?

First world struggles.....

grtz
vlad

Zijn je eerste AEG's al helemaal geupgrade dat kan je ook overwegen te doen. Denk dat dit vooral een kwestie is wat je leuker vind. HPA is leuk als je toch een assault rol wil blijven doen (met veel range in de juiste setup) en als je meer een sniper rol wil opnemen dan moet je voor een BASR systeem gaan. Denk dat je naast HPA ook nog dingen wil overwegen zoals minstens een flat hop of R-hop gezien HPA zelf leuk is maar ook moet worden gecombineerd met een goed hop systeem om het maximale eruit te halen

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik zit afgelopen tijd veel na te denken over een nieuwe replica.

Ik heb op dit moment SA-B03, SA-B13 en AM -013.

En op dit moment zit ik te denken aan een sniper.. vooral SSG24... van Novritisch....Wat denken jullie van?

Of iets op HPA.......Maar wat is nou goed? Op welke velden hebben zij bijvulstations? Naast standaard "pakketje" Hoeveel kost het om je replica optimaal te maken voor een skirm?

First world struggles.....

grtz
vlad
Waarom zou je een nieuwe replica nemen? Laten we eerst die "behoefte" eens analyseren voordat we een advies kunnen geven. Wat heb je nu al dat je gebruikt? Wat mis je daar? Zou je meer range willen, terugslag, wapenhandelingen?

Of is het heel simpel? "Cause they look cool!"?

Ik wil meer range dat kan ik bereiken met sniper of terugslag.
Precies wat rebel zegt. Bij Bunker Hill een keer door iemand weg geschoten die met een aeg speelde. Dacht dat t een sniper was :p