Keuze Replica

willemvz

New Member
3 sep 2014
3
0
Trophies
1
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe Replica maar zit te twijfelen tussen deze 2

Een ICS mk3 C mtr of een Bolt b4 sopmod nou zijn deze kwa uiterlijk niet met elkaar te vergelijken en heeft de bolt een recoil functie.

Wat is de ervaring van de airsofters hier en wat zou jij kiezen :)

Ik heb zelf meerdere ICS replica's en daar ben ik over het algemeen erg tevreden over (op de MP5 na dan).

Ik zou dus voor de ICS gaan, maar er zijn ook meerdere leden die de Bolt b4 sopmod hebben dus die kunnen je daar vast wel meer info over geven.

@Mike heeft volgens mij de ICS mk3 C dus die kan je meer vertellen over de ICS replica..

Maat van mij heeft ook die ICS en dat ding schiet bloetje zuiver. Voor het uiterlijk aleen al zou ik voor die gaan. Maar als je echt een wil met recoil zou je voor een bolt b4 of kwa rm4 kunnen gaan.

Maat van mij heeft ook die ICS en dat ding schiet bloetje zuiver. Voor het uiterlijk aleen al zou ik voor die gaan. Maar als je echt een wil met recoil zou je voor een bolt b4 of kwa rm4 kunnen gaan.

Deze ICS heeft EBB @Ties ;)

Dat weet ik maar geen recoil zoals een bolt, kwa rm4 of tm recoil shock.

Ik ga vrijdag langs unit13 naar de par mk3 en de transform4 cxp kijken :).

De meningen zijn nogal verdeeld over de bolt en ics hoor ik over het algemeen goede dingen over dus daar gaan we voor kijken :)

Het was de mk3 geworden zag ik! Daar heb ik ook heel even naar gekeken na afgelopen skirm op bunker hill. Toen liepen er 3 mensen uit mijn team mee rond, en allemaal even vast mogen houden. Machtig mooi ding maar helaas (nu) net te duur voor mij.