King Arms M4-A1 Carbine

Vladimir

Amor Vincit Omnia
23 mei 2014
1.708
974
Trophies
24
<i>Hier zie je mijn King Arms M4-A1 Carbine.</i>
Volledig van alu en met polymeer versterkt nylon.

hUoJrjxl.jpg
[/img]


Deze heb ik vorig voorjaar gekocht in Albertville (das in de alpen) voor €250,-.
Wel zonder accu en lader.
Maar toen ik zei dat ik er dan niks aan had zonder accu en lader en al de winkel uit wou lopen,kwam de verkoper met een gebruikte accu en lader aanzetten.
Daar hoefde ik niks voor bij te leggen,geweldige service maar het was dan ook niet de eerste aanschaf die ik daar deed.


1qqTvS0l.jpg
[/img]
Ik moest hem wel downgraden want hij schoot 380 FPS out of the box en daar kwam ik bij Balls and Arrows dus niet mee naar binnen.
Na er een Element M-95 veer ingestopt te hebben schoot hij braaf 350 FPS.
De batterij is een 8.4 volt terwijl er origineel een 9.6 volt nun-chuck inhoort.
Dit heeft tot gevolg dat de rate of fire ietsjes lager ligt maar eerlijk gezegd heb ik daar totaal geen erg in.
700 ROF is mooi genoeg en de gearbox heeft zo minder stress te verwerken.

om3qpFbl.jpg
[/img]
De standaard high-cap heb ik gauw verkocht want ik hou er niet van te rammelen als ik door het veld sluip.
Ik heb daarom 5 King Arms mid-caps aangeschaft.
De magazijnen zijn makkelijk te verwisselen en ondanks dat ze een beetje speling vertonen in de mag-houder geven ze toch mooi geen feedings problemen.
Wel viel mij op dat de achterste iron sight wat los zit.
Nu gebruik ik die toch niet en hij kan makkelijk vastgezet worden met een klein stalen plaatje zonder dat de functionaliteit eronder lijd.

aCwvTeQ.jpg

Hier ben ik bij RSL-airsoft.
De details zijn bijzonder cool en met de kenmerken van Colt government erin gegraveerd super origineel.
De knoppen werken allemaal en op de boltrelease na ook allemaal functioneel.
Trigger response is ook ruim voldoende.
De gearbox is voorzien van stalen kogellagers en lijkt wel bombestendig.

SzAlsKa.jpg
 
Hier zie je mij in actie bij B&A met mijn beesje.
Ik heb hem al een paar keer uitgeleend aan een maat en er zelf een jaar lang mee gespeeld en tot nog toe absoluut geen problemen.
Of het door het verlaagde voltage komt of doordat het gewoon een ontzettend goed platform is laat ik in het midden.
Wat ik wel vind is dat dit merk topspul levert voor een schappelijke prijs.
Dus voor de beginnende airsofter een ideaal apparaat met voldoende uitbouw- c.q. upgrade mogelijkheden.
 
Scope op het handvat heeft wel wat... Scheelt je ook een ris-raiser ;) dus is ook nog eens erg praktisch ;)
 
Scheelt me een ris raiser maar kost me een speciale ris-rail voor op het handvat.
Maar is niet erg want ik vind die carry-handle een typerend onderdeel van de M4 waar ik niet  zonder mee wil lopen.
 
En doordat de scope hoger zit kun je nu ook goed met een mesh mask op door de scope kijken, heb ik zelf ook op m'n king arms m4 ris zitten 
 
Kijk,nog een wijs mens.
Iedereen zou King Arms moeten kopen.(grapje natuurlijk)
Er is een nieuwe red dot onderweg vanuit Polen.
Deze red dot is niet te zien als je hem aanzet.
Waardeloos ding dus,van Gunfire.pl.
Nieuwe komt bij de concurent weg.
 
Vladimir ben heel tevreden over het merk king arms.
Ben ook heel tevreden over het merk hurricane voor de beste replica van eotech.
 
Skirmshop:  Mijn vrouw heeft zo'n holosight op haar G-36 maar op mijn M4 vind ik hem niet mooi staan.
Wat smallers en vooral kleiners vind ik er beter uitzien.
Mijn nieuwe vizier/red dotje is in doorsnee kleiner dan de huidige.
Persoonlijke smaak natuurlijk.
 
Ik heb er dit model scope opzitten

http://barskaoutdoors.com/2011/05/barska-4%C3%9720-m-16-carry-handle-electro-sight-scope/
 
<i>Das een mooi apparaatje.</i>
Wel een beetje te prijzig voor mij.
Ik heb nu voor de helft van het geld een (hopelijk) goed vizier.

400x245_product_media_M51615113(1).jpg
 
Die ik heb was nog geen 80 euro, die op de foto is ook een mooie ben benieuwd.
 
Heb die scope ondertussen binnen en geprobeerd te monteren maar de risrails was te wijd en hij gleed van m'n carryhandle af.Dus de slijpschijf erop gezet en er een stuk afgejakkerd.Netjes mat geverfd en pasklaar erop.Goed zichtbare red dot en ook de groene dot is goed te zien.En met die klepjes erop vind ik hem helemaal super.Ik ben er tevreden mee.
dZ2PWSR.jpg

Op de voorgrond mijn Mp7 met de oude red dot van mijn M4.