KJW 1911 Cycled slecht, alleen met bb's

koen2702

New Member
2 jun 2015
2
0
Trophies
1
Hallo allemaal,


Ik heb nu al een paar weken een 1911 van KJ Works. Ik heb de pistonhead vervangen, gezien deze van plastic was en de gas efficiëntie erg slecht was.


Ik heb het volgende probleem: Wanneer ik met een geladen magazijn schiet, gat de slide regelmatig niet ver genoeg naar achter. Wanneer dit wel gebeurt misfeed het pistool ook soms. Echter wanneer ik alleen met gas schiet en de slide lock naar beneden houdt, cycled hij (bijna) perfect.


Ik loop hier nu al een paar weken mee te worstelen en ik hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen!
 
Klinkt me bekend in de oren, heb het zelf ook gehad


Heb toen een wat krachtiger gas gekocht en het was meteen over


gebruik nu H&K gas
 
Gebruik je de gas versie of de co2 versie?


Verder zou het kunnen dat er slijtage aan de onderzijde van je nozzle is waardoor deze geladen teveel weerstand ondervind.


 met krachtiger gas (indien gas versie) kun je dit inderdaad oplossen, echter zal dit uiteindelijk tijdelijk zijn. (Mits het inderdaad de nozzle is)


Hoe vol laad je je magazijnen? En indien je er meer hebt, doet het probleem zich bij meerdere magazijnen voor?
 
Wij hebben 2 KJW-Beretta's en daarvan komt de slede na 10 a 11 schoten ook niet meer ver genoeg naar achter.


Wij gaan binnenkort ook over op sterker gas.


Hopelijk is dat de oplossing.
 
Gebruik je de gas versie of de co2 versie?


Verder zou het kunnen dat er slijtage aan de onderzijde van je nozzle is waardoor deze geladen teveel weerstand ondervind.


 met krachtiger gas (indien gas versie) kun je dit inderdaad oplossen, echter zal dit uiteindelijk tijdelijk zijn. (Mits het inderdaad de nozzle is)


Hoe vol laad je je magazijnen? En indien je er meer hebt, doet het probleem zich bij meerdere magazijnen voor?

Hij is op green gas. Het lijkt me sterk dat de modale nu al,versleten zou zijn. Ik gebruik op het moment Top Gas ("high powered gas") van taiwangun. Ik zal eens wat sterker gas proberen.