KJW G23 problemen

Puffy

Member
8 dec 2014
5
0
Trophies
1
hallo allemaal!!

ik heb een uitdaging.
ik heb onlangs een G23 van KJW weten te bemachtigen (2e hands) en die heeft het een tijdje goed gedaan. alleen als ik hem recent gebruikte, kwam de slede niet volledig terug en kon hij de cyclus niet voltooien. hierdoor liep het magazijn leeg en kon er niets meer mee.
met volle moed ben ik gaan reinigen en smeren. en kom niets geks vinden, naast dat alles vrij droog was. (ongesmeerd). na het smeren had ik alsnog weinig resultaat.
toen ben ik het slagpin gedeelte los gaan maken. ook daar zie ik niet echt gebreken, maar nu heb ik dus het probleem dat ik het niet meer correct in elkaar krijg.
zou iemand mij hierin kunnen helpen? (het liefst in omgeving van brabant)
ik hoor jullie antwoorden graag!

Nou ken ik de G23 van KJW niet, maar ik heb toen ik net met airsoften begon en ook nog niet zoveel verstand van zaken had ook eens ditzelfde probleem gehad met mijn ASG/KWA G17. Bleek dat ik bij het assembleren van de slede, de recoil spring op het verkeerde nokje had gezet, waardoor deze blijkbaar ook niet meer goed kon cyclen, nadat de recoil spring weer op het goede nokje stond (scheelde misschien echt maar 3mm qua positie) deed ie het weer perfect.

Dus heb je je eigen Glock misschien uit elkaar gehaald en niet goed terug in elkaar gezet?

nee, ik heb dit probleem altijd al gehad.
maar ben benieuwd of het financieel nog de moeite waard is om hem te laten maken of ik gewoon een nieuwe moet aanschaffen.

Staan op Youtube verschillende filmpjes van hoe je delen van je replica uit elkaar kan halen en weer terug kan bouwen, misschien eens naar kijken.