Kleding voor beginners

Tmasto

New Member
6 sep 2023
2
1
Trophies
2
Hallo allemaal!

Als complete beginner maak ik dit topic aan om jullie een vraag te stellen die waarschijnlijk heel gewoon voor jullie zal zijn ^^.
Welke kleding heb ik nodig om makkelijk en zonder hoofdpijn te beginnen met airsoft?
Kan ik bijvoorbeeld een glitter kleding https://glitter-kleding.com/ dragen, zodat ik kleding kan houden waar ik van hou? Ik geef het voorbeeld van pailletten outfits omdat ik van deze patronen hou en ik denk dat ze perfect bij me passen :)

Als jullie een artikel hebben dat ik moet lezen, of antwoorden die rechtstreeks van jullie komen, dan doe ik mee!

Bedankt voor je antwoorden!
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!

Als complete beginner maak ik dit topic aan om jullie een vraag te stellen die waarschijnlijk heel gewoon voor jullie zal zijn ^^.
Welke kleding heb ik nodig om makkelijk en zonder hoofdpijn te beginnen met airsoft?

Als jullie een artikel hebben dat ik moet lezen, of antwoorden die rechtstreeks van jullie komen, dan doe ik mee!

Bedankt voor je antwoorden!
Mag ik vragen wat je precies bedoeld met 'makkelijk en zonder hoofpijn'? :rolleyes:

Ikzelf ben begonnen met een simpel multicam camo shirtje en broek van een legerdump. Dit i.c.m. een goedegekeurde airsoftbril, mesh mask en petje. Dit werkte opzich prima voor een paar skirms. Persoonlijk flink wat uitgegeven voor goede schoenen en die draag ik nu 6 jaar later nog steeds met plezier en zonder problemen/pijnlijke voeten.

Heb je iets wat je specifiek zoekt of?
 
multi camo mesh masker om je tanden te beschermen en een bril en dan ben je klaar, later kan je nog een mich helm kopen en schoenen