Klein vraagje over Bunker Hill

WaterIsNat

Well-Known Member
23 aug 2016
202
113
Trophies
12
Hallo allemaal!

Aankomen weekend ga is misschien naar Bunker Hill. Nou had ik even een vraagje.. Is hier gratis perslucht? Zou graag m'n tippmann willen uitproberen :)

Hallo allemaal!

Aankomen weekend ga is misschien naar Bunker Hill. Nou had ik even een vraagje.. Is hier gratis perslucht? Zou graag m'n tippmann willen uitproberen :)
Oei! Volgens mij niet! Ik weet het niet zeker...

Ga je dit weekend?! Privé evenement?

Ik weet niet of ze gratis lucht hebben.. misschien hebben ze het wel in de shop.

Voor zover ik weet hebben ze daar geen compressor staan. Maar is er aankomend weekend wat te doen daar dan?
Volgens mij is het toch altijd het laatste weekend van de maand daar.

Oh ik zie nu pas dat ik het helemaal verkeerd heb getyped!!:D Ik bedoelde het aankomende skirm. Ik ben al op Ulicoten te vinden aankomend weekend

Laatst bewerkt:
Je kan even via hun website,3Division.nl de vraag voorleggen via hun contactpagina.

Ik en @WillemRT zijn er ook weer bij de 30st bunkerhill maar zo ver ik weet is daar inderdaad geen perslucht om op je vraag terug te komen anders inderdaad gwoon even een mailtje sturen naar 3dvision zijn heele toffe lui die helpen je zeker wel

Nope geen pers lucht. Zelf een duikfles mee nemen of een tweede tank. Maar een dag schieten redt je wel met 1 tank hoor. Alleen een weekend ga je niet redden..