Klusdag B&A - 10 januari

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum

Er is dan uiteraard weinig ruimte voor tassen*

Wat zijn jullie van plan om mee te nemen naar een KLUSDAG. We gaan niet naar een Skirm heren. Werkkleding aan en werkhandschoenen mee. Lijkt mij voldoende.  

Inderdaad, een kleine rugzak met een bammetje voor tussendoor en misschien een AK om de ROF te testen is alles wat ik wilde meenemen :P 

Ik had nog niet begrepen dat Jasper met mij mee ging. Dacht dat ie idd met Leon mee ging :o 

Dat is wat @Pafkoes mij vertelde toen ik hem vroeg of ik hem in contact moest brengen met le Leon.

Misschien een idee dat Jasper heen met jou meerijdt @Jan en dat Jasper terug met Leon en mij meerijdt.

Scheelt Leon weer een stop op de heenweg. Hij komt nl mij oppikken omdat mijn auto in de garage is.

Misschien is t een idee dat Jasper t voortaan (zelf) ff iets beter regelt :p  maar opgehaald wordt ie!

Leon, daar heb je een punt, ik zie ook wel eens een oproep voorbij komen en dan denk ik, app gewoon de mensen met wie je vaker meerijdt, dat gaat sneller. 

Ik heb altijd plek in mijn auto voor minimaal twee man als ik ga skirmen en ben nooit te beroerd om mensen mee te nemen. 

Morgen staat de Expedition bij de garage voor 8 nieuwe bobines, dus ik ben heel blij dat ik morgen een keer met jou mee kan rijden!

Had al wat met jan geregeld maar aangezien die vroeger naar huis moet wou ik even kijken of ik wat anders kon regelen. Dus vandaar! @[F]airsofter . Maargoed on topic hoelaat ben je bij mij leon?

Jan haalt je op, ik breng je thuis.

Roger 

@Jan Klopt je tis een beetje verwarrend geworden als peter meestal meegaat regelt hij het meestal. Denk dat het een beetje over elkaar heen is gegaan had het druk de laatste tijd dus was niet veel online aanwezig mijn excuses.

Goed heb jan ook niet kunnen bereiken helaas anders had ik me bij hem laten afzetten en geen idee hoelaat ie hier is. Om 08:00 klaarstaan zal wel vroeg genoeg zijn denk ik.