Klushulp met Bolt SopMod

VoloTactus

New Member
27 jun 2014
2
0
Trophies
1
Beste ACN-ers,


Eergisteren eindelijk de steeksleutel binnengekregen om de Deltaring & stockring los te krijgen van mijn Bolt B4 SopMod. Dit was nodig om een mosfet te installeren. Na de nodige youtube filmpjes de replica opengekregen.


Mosfet erin, meteen even gekeken hoe de tandwielen erbij stonden (leek allemaal goed te passen). Maar toen het weer inelkaar zetten. Allereerst natuurlijk de stugge veer. Uiteindelijk gelukt, na de nodige moeite.

Maar nu zit ik met een probleem met de buffertube. Krijg deze niet meer vast, althans op de goede manier. In de buffertube en stockring zit een uitsparing voor de stroomkabels, maar deze zitten nooit op 1 lijn wanneer deze vast gedraait worden.


Zou iemand mij hier misschien mee kunnen helpen? Via internet, maar nog mooier zou natuurlijk in het echt zijn. Zodat ik meteen kan leren hoe en wat! Kom uit de regio Eindhoven en er staat natuurlijk een vergoeding tegenover ;)
 
Hoe draai je die vast bij de bolt dan? Niet met een schroef? Heb je anders een paar fotos van de situatie? Dat helpt t helpen via internet :3


 
 
Foto 2 is duidelijk de goede stand van de buffertube, de ring zou gewoon met de kleine aangeduide opening naar beneden moeten zijn om dat afdekplaatje erin te krijgen.


Vermoedelijk is de ring een x aantal keer te strak aangedraait zodat de schroefdraad vervormd is.


Wat je hiermee kan doen is opvulringen (sluitring,washers,shims)  gebruiken om het moment te veranderen.


Daarmee blijft de buffertube mooi vast zitten en de opening zit dan op zijn plek.