Knie bescherming

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.448
660
Trophies
25
Nu heb ik anderen al geholpen door mijn ervaring. Maar soms hebben "ervaren" personen ook wel eens hulp nodig van anderen.


Ik heb een "standaard" britisch army MTP camo broek. Hier zitten geen kniebeschermers bij.

Ik heb 2 sets van verschillende kniebeschermers gehad (2e set was ook te groot) maar beiden werkten niet voor mij omdat ze tijdens lopen afzakken (ook als ik bij die te grote de klitteband strips had aangepast dat ze wel strak zaten)


Wie heeft er een oplossing dat ik gewoon in mijn MTP kan blijven lopen maar ook kniebescherming heb die niet afzakt.
 
Goeie vraag, ik heb ook altijd ellende met die dingen. Daarom draag ik ze ook niet.. Het liefst koop een zo'n invader broer, met ingebouwde kneepads, maar die kan ik zo niet in DPM achterige uitvoering vinden. + dat ze prijzig zijn :(
 
Gewoon multicam neem ik aan? Heb je wel eens een camo broek geprobeerd met ingebouwde kniebescherming? Naast een goeie AA en een goeie bril die niet beslaat is het naar mijn ervaring de beste airsoft gear die je maar kan kopen. Losse knie beschermers gaan altijd raar zitten en snijden in je knieholtes. Vooral al je door je knieën gaat.


Dit is dan mijn ervaring, maar we hebben niet allemaal de zelfde benen. Als je twijfelt kan je misschien wel even langs de showroom van airsoft heaven. Daar kan je het proberen/passen.


Succes!
 
Ik heb redelijk goede van benscore, zijn wel redelijk groot maar met dubbele straps.. Zakken bij mij maar heel zelden iets naar beneden.
 
Ik heb zelf in het begin gespeeld met een multicam broek met ingebouwde kneepads. Werkt super!


Daarna ging ik over naar een WW2 loadout waar dus geen kneepads bij zitten of horen. 


Zodoende speel ik nu dus zonder, Tja je moet er iets voor over hebben om er authentiek bij te lopen.


Wat wellicht een optie is, zijn losse kneepads kopen(hiermee bedoel ik die rechthoekige schuimrubbere platen welke bij praktisch elke bouwmarkt verkrijgbaar zijn voor een prikkie). en deze door iemand, die goed is met naald en draad, aan de binnenzijde van je broek laten bevestigen. Zorg wel dat je zeker weet dat je broek ruim genoeg is op kniehoogte want dit zal vast en zeker de nodige ruimte inpikken.


Succes


gr Paul
 
Ik heb zelf vrij goedkope Mil-tec kniebeschermers in een olive kleurtje dat een beetje past bij mijn rusgear. Ben nog niet van plan om 50+ euro uit te geven aan echte Russische ( Net zoals kisten, dat spul wordt alleen maar smerig en ik als verzamelaar wordt al gek bij de gedachte dat mijn BDU echt goor wordt :p ) . Persoonlijk vind ik het onmisbaar, zelfs deze goedkope werken prima. Je moet ze alleen vrij strak om je benen snoeren, want ze hebben wel de habit om snel naar beneden te glijden. 


https://www.varusteleka.com/en/product/mil-tec-kneepads-with-quick-release-buckles/15497


Ze doen gewoon de job, maar voor meer comfort zou ik iets meer uit geven.


 
 
Ik heb vrij goedkope Emerson replica's:


http://www.taiwangun.com/en/helmet-protection/military-knee-elbow-pads-set-coyote-brown-em?from=listing&campaign-id=14


Doen ook gewoon wat ze moeten doen, afzakken valt op zich mee maar je moet ze wel regelmatig opnieuw aansnoeren tijdens een dag in het veld. Qua comfort zijn ze eigenlijk prima. 
 
Iemand wel eens geprobeerd om Velgro te gebruiken?Lijkt me dat een strook van 10cm  breed de boel best goed op z'n plek houdt.
 
101 inc broek met de kneepads erin, lekker goedkoop en zitten goed, en als ze kapot gaan/te vies worden koopt ik wel weer wat nieuws, deze houden het nu al een aardig jaartje vol,.
 
sorry ik ben geen fan van 101 inc.


dus dat wordt m niet. ik denk dat ik ga kijken om in binnenkant wat te laten naaien of bij een schop mooie mulitcam te zoeken omdat dat het beste bij mijn MTP past


 
 
Ik heb zelf ooit beschermers gekocht van of claw of Invader Gear. Nooit afzakken problemen mee gehad en ze passen goed.

Thuis even checken welk merk het was