Knutselbuks - ASR 101 m4a1

Duncan

Member
17 jul 2014
8
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik heb een tijdje geleden een bijzonder defecte AA gekregen van iemand. Dat is toevallig precies zo een:</font><font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.airsoftclubnederland.nl/forums/#/discussion/118/king-arms-m4-a1-carbine</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Ik ben geen airsoft technicus maar natuurlijk heb ik de AA wel opengetrokken om even te spieken. Wie weet weet ik wel wat het is :). Wat ik aantrof was best gruwelijk. De bedrading van de gearbox naar de accu is afgeknipt (wtf) en ik heb me laten vertellen dat de motor is doorgebrand. </font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><font face="Arial, Verdana" size="2">Ik vind het geen lelijk ding en zou het wel leuk zijn om hem te redden. Waar kan ik dit laten doen? En wat denk je dat dit gaat kosten?</font><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font><b>Hij staat nieuw online voor 135 euro</b><font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
DLzi6MV.jpg

een nieuwe motor kost (zonder uitvoerig zoeken) rond de 35 tot 45 euro , nieuwe bedrading kost 5 euro als je het gek maakt.Als verder de inhoud van je gearbox nog goed is dan is daarmee je probleem opgelost. Misschien nieuwe motor connectors voor 2,50.Xt-60 of deans of een crap tamiya zal ook niet zo duur zijn ik geloof rond de 1,50 / 2,50 voor 5Totaal op zijn slechtst (denk aan nieuwe gears,piston , cilinder etc.) gaat boven de 135 euro kosten.Ik heb geen idee wat bedrijven aan arbeids loon vragen maar reken op minimaal 30 euro arbeidsloon. Als je het laat doen that is