kopen in het buitenland

Jobthecop

Active Member
5 aug 2014
34
7
Trophies
3
Hoewel ik mijn airport debuut even heb moeten uitstellen, ben ik toch nog steeds zwaar geïnteresseerd. Ik heb gezocht op het internet en vind daar soms betere (lees: goedkopere) replica's die toch nieuw zijn. Alleen in het buitenland worden als replica's geleverd met een gele of oranje loop. Is dat hier ook zo? Is dat makkelijk te herstellen of aan te passen?


Ik zag ook replica's waar een M203 granaatwerper onder zat. ik weet dat je geen granaten mag hebben in NL, maar mag je de werper wel hebben, als je dat leuk vindt?


Bebben jullie ervaringen met kopen in het buitenland, bijvoorbeeld via e-bay onvergelijkbare aites? Ik ben benieuwd.....
 
Ja een m203 granaatwerper is gewoon legaal, als je in Azië besteld komen de replicas niet met rode uiteinden, houd wel rekening dat niet alles zo goedkoop is aangezien je in Nederland invoerrechten, btw etc moet betalen
 
Ik heb zelf uit VS, Italië, Azië en Polen besteld.

Uit de VS komt alles met oranje puntje.

M'n bestelling uit Italië betrof 1 replica waarbij je de oranje punt er af kan schroeven
en ze hebben daar dan meteen een zwarte metalen flashhider bij geleverd.
De andere replica zat een vaste oranje punt op, die vrij eenvoudig te verwijderen was.

Uit Azië en Polen komt alles zonder oranje rommel. ;)