Korte video impressie van mijn Cyma AK47 ( CM048-S )

Tri Shot

Well-Known Member
22 mrt 2015
332
163
Trophies
10
Vandaag voor de zoveelste keer gearbox uit elkaar en getest met de M160 spring, nieuwe high torque motor, nw Li Po 11.1 upgrade alu piston met stalen tanden, en betere nozzle met O ring, De 160 spring was geen goed idee dus terug naar de 140 die ik laatst had gekocht. Motor kreeg er geen beweging in !


Boel terug gebouwd paar keer geschoten en ja hoor 1 tandwiel as naar de ...... Had gelukkig nog een tandwiel liggen. 140 spring en andere nieuwe goodies er in en de zooi weer afgemonteerd. Schiet nu met 0.25 bb's  370 fps Zo laten ff niks aan doen. Misschien ooit een andere inner barrel. Wil deze AK binnenkort voorzien van een originele AK receiver body en echt oud houtwerk. Mens moet bezig blijven toch ? 


Moet zeggen hij schiet nu echt lekker fel en klinkt ook als een dolle heyna !


Enne voor de duidelijkheid deze gaat dus geen kennis maken met skirm terreinen alleen voor doelen en kaarten. !!!  


 


https://youtu.be/t7hJFnxsPCM
 
Ik weet dat je hem alleen gebruikt om thuis mee te schieten, maar misschien kan je dat in dit soort posts toch nog ff in een klein zinnetje melden. Anders denken sommige minder weldenkenden wellicht dat dat normaal is tijdens skirms. Bedankt voor je begrip. ;)