Krytac adaptor/ extension voor silencer ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Boaz
  • Startdatum Startdatum

Boaz

Member
17 mei 2018
5
0
Trophies
2
Ik ben opzoek naar een Adaptor/ extension voor mijn Krytac Trident mk2 crb

omdat de rail van het wapen redelijk ver doorgaat met de loop van het wapen kan ik er niet zomaar een silencer of tracer aan vast maken en zoek ik een adaptor/ extension 14mm CCW.

heeft iemand er 1tje thuis liggen of weet je een linkje naar waar ik die kan halen?

Groet Boaz:)

taiwangun heeft ze in alle lengtes, maar volgens mij is dit redelijk makkelijk te vinden, vindt het daarbij gek dat dit niet zomaar zou gaan, de thread zit toch niet binnen in de rail?

taiwangun heeft ze in alle lengtes, maar volgens mij is dit redelijk makkelijk te vinden, vindt het daarbij gek dat dit niet zomaar zou gaan, de thread zit toch niet binnen in de rail?
Op veel websites zijn de verleng stukjes uitverkocht en de medewerkers weten nog niet wanneer het binnen komt, maar heb ondertussen bij airsoft2go.com het nodige verleng stukje gevonden.

en de thread zit gewoon normaal aan de buitenkant alleen komt de rail van het wapen wat verder naar voren en als je de silencer breder is dan 30mm (dacht ik, kan wat verschillen) heb je geen ruimte om hem erop te schroeven en heb je dus een kleine verlang stuk nodig voor je rail.

Wat voor silencer wil je er op zeten?
Ik heb namelijk ook een mk2 crb en de mijne zit gewoon een silencer op