krytac dmr schiet niet

phendriks82

Member
19 okt 2023
6
1
Trophies
2
Hoi misschien weet een van jullie wel wat dit probleem kan zijn;
recent heb ik mijn van bazaar gekochte dmr laten repareren (nieuwe hop nieuwe motor nieuwe inner barrel etc)
echter er zijn bijna geen mags die er fatsoenlijk in gaan, muv de krytac mag zelf. zelfs de enhanced polymers werken niet goed. moest hem laten downgraden omdat hij te hard schoot (1,8 ongeveer )

Heb hem laatst getest , toen schoot hij 1 keer goed, daarna helemaal niet meer...
dat probleem had hij ook voor de reparatie, inconsistent schieten en zeeeeer lage joules

het betreft een aeg
reparateur heeft netjes aangeboden er nogmaals naar te willen kijken maar dat kost me telkens bijna een volle dag.. dus ik dacht niet geschoten is altijd mis
 
Als het aan het geheel al zoveel is gesleuteld en je hebt nog steeds problemen, plus de reparateur heeft al aangeboden er nogmaals naar te kijken: Laat de reparateur er dan vooral naar kijken. Ik snap dat dit mogelijk een volle dag kost, maar ook fouten maken is menselijk. Geef de reparateur nogmaals die kans om er naar te kijken.

Verder haal ik uit je post niet echt hele duidelijk informatie. Wat voor replica is dit precies, type enz, wat zit er precies in qua upgrades?
Daarbij denk ik, dat al je maar 1 BB hebt kunnen verschieten en je replica er daarmee volledig mee stopt er echt intern iets niet lekker zit.
 
Ik had problemen met mijn hk416 slechte feed en uit ze eigen naar full auto gaan of in safe mode gaan dit bleek achter af door mijn lipo batterij te komen ik gebruikte 11.1 maar dat kon hij niet aan nu gebruik ik 7.4 en geen problemen meer. dus het zou daar door kunnen
 
Laatst bewerkt:
reparateur heeft netjes aangeboden er nogmaals naar te willen kijken maar dat kost me telkens bijna een volle dag.. dus ik dacht niet geschoten is altijd mis

Laat die tech er vooral naar kijken. Die weet exact wat hij heeft gedaan en waar de pijnpunten kunnen zitten.
Als je zelf gaat rommelen en het lukt nog niet dan kan hij ook niet meer bepalen wat er mis is gegaan de eerste keer.



Ik had problemen met mijn hk416 slechte feed en uit ze eigen naar full auto gaan of in safe mode gaan dit bleek achter af door mijn lipo batterij te komen ik gebruikte 11.1 maar dat kom hij niet aan nu gebruik ik 7.4 en geen problemen meer. dus het zou daar door kunnen


Waarschijnlijk is je motor en veer niet opgewassen tegen 11.1V en krijg je overspin. Dan schiet je vaker dan je wilt omdat de boel niet op tijd stil komt te staan na elke schot omdat de batterij te sterk is.
 
Laat die tech er vooral naar kijken. Die weet exact wat hij heeft gedaan en waar de pijnpunten kunnen zitten.
Als je zelf gaat rommelen en het lukt nog niet dan kan hij ook niet meer bepalen wat er mis is gegaan de eerste keer.






Waarschijnlijk is je motor en veer niet opgewassen tegen 11.1V en krijg je overspin. Dan schiet je vaker dan je wilt omdat de boel niet op tijd stil komt te staan na elke schot omdat de batterij te sterk is.
dank je , maar hij schiet juist helemaal niet....

maar ik ga inderdaad een retourbezoek plannen bedankt voor de tips