Krytac Maxim 9 loading nozzle problemen

Cashewkaas

New Member
16 jan 2023
4
1
Hallo allemaal,
Zoals mijn titel al doet vermoeden heb ik problemen. De loading nozzle van mijn Maxim 9 is nu voor de tweede keer afgebroken, het puntje wat de nieuwe BB naar voren drukt breekt waardoor er zeg maar anderhalve BB doorheen gaan. En dat past natuurlijk niet waardoor het geheel vast loopt.
Die dingen zijn zeldzaam en ik vroeg me af of iemand toevallig weet of er een andere, betere is van een ander merk die (wellicht met een beetje dokteren) ook past? Zou ideaal zijn om er een aluminium in te doen, dat gaat natuurlijk nog langer mee.
Ik ben absoluut niet de meest fanatieke speler maar ik had er net weer wat meer lol in gekregen met m’n nieuwe HPA setje maar nu heb ik dit…
Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld!

Bijlagen

• 036ecb55-e67f-4c14-b4f2-8b6ff6d14dd7.jpeg
    036ecb55-e67f-4c14-b4f2-8b6ff6d14dd7.jpeg
    150,2 KB · Weergaven: 16
  • b04f7079-253a-4bd0-81bf-4e6896856166.jpeg
    b04f7079-253a-4bd0-81bf-4e6896856166.jpeg
    155,5 KB · Weergaven: 15
Dit is een test. Ik krijg wel mail dat ik een reactie op m’n post heb maar kan ze nergens zien. Kijken of ik deze wel terug kan vinden.

Ik vond dit wel interessant en heb voor je lopen zoeken, aangezien ik gehele replica niet eens kende. 😊

Ik kom echter alleen complete replacement nozzles tegen. Heb ook nog een beetje lopen zoeken of er bijvoorbeeld 3D-Print opties zijn, maar helaas.

Binnen mijn beperkte kennis komt ik dan toch echt op een nieuwe nozzle. Wel, zoals je zei, slecht op voorraad.

Ik kwam wel meerdere mensen tegen met hetzelfde probleem, trouwens. Dat viel mij wel op.

• Leuk
Waarderingen: Cashewkaas
Inderdaad, ik ben niet de enige met dit probleem. Heb ook al gezocht naar stl bestanden om het te printen maar helaas. Mocht je ergens iets tegenkomen hoor ik het graag.

• Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie