Krytac trident mk2 SPR of CRB?

Metratise

Member
20 sep 2019
15
0
Trophies
1
Hallo beste leden.

Ik ben opzoek naar mijn eerste replica en ik zal deze voornamelijk indoor gaan gebruiken maar ook mogelijk outdoors mogelijk later volgend jaar.

Nu had ik de krytac trident mk2 spr en CRB op het oog maar ik ben al een aantal weken aan het twijfelen wat ik nu moet kiezen.

SPR
Toen ik de SPR als eerste zag was ik meteen verlieft alleen veel mensen zeggen dat hij te groot is voor CQB nu vroeg ik me af hoe jullie dit ervaren? Ik heb hem al in een winkel kunnen vasthouden en hij is inderdaad groot maar daarom vind ik hem kwa uiterlijk ook erg aantrekkelijk.

CRB
helaas nog niet kunnen vasthouden en daarom lastig een oordeel over te geven.
Nu ben ik benieuwd hoe groot hij precies is. Is hij meer vergelijkbaar met een SPR maar een maatje kleiner of zit hij meer richting de pdw variant?

voor indoor zou ik zeker de crb nemen of zelfs de pdw. met de loop lengte van de spr word bewegen bij ramen en hoekjes erg onhandig.

ala je in de buurt van wageningen woont kan je best een keer langs komen als je wil ik heb hier een pdw crb en spr ligen;)

• Leuk
Waarderingen: Metratise
voor indoor zou ik zeker de crb nemen of zelfs de pdw. met de loop lengte van de spr word bewegen bij ramen en hoekjes erg onhandig.

ala je in de buurt van wageningen woont kan je best een keer langs komen als je wil ik heb hier een pdw crb en spr ligen;)
Dankje voor je berichtje zou je een foto willen maken met de spr en crb naast elkaar? Helaas woon ik een uur van je vandaan

de SPR is echt groot voor CQB, het kan wel, maar het kan zijn dat je vaak "duels" gaat verliezen puur omdat het onhandiger is. de CRB is compacter en ze schieten allebei nagenoeg evengoed en evenver.

Je kan altijd later de spr rail bijkopen.

ik zal morgen even een foto maken als ik er aan toe kom.

je kan ook kijken naar de spr pdw bundle
dan heb je een upper voor buiten en binnen. het voordeel is dat de pdw upper 1.1/1.2 joule schiet uit de doos dus je hoeft niks te downgraden. het nadeel is dat zodra je de spr upper pakt je harder schiet dan 1.2 joule dus je een of een andere veer moet paken of een gate titan er in zal moeten zeten voor single shot only

ik zal morgen even een foto maken als ik er aan toe kom.

je kan ook kijken naar de spr pdw bundle
dan heb je een upper voor buiten en binnen. het voordeel is dat de pdw upper 1.1/1.2 joule schiet uit de doos dus je hoeft niks te downgraden. het nadeel is dat zodra je de spr upper pakt je harder schiet dan 1.2 joule dus je een of een andere veer moet paken of een gate titan er in zal moeten zeten voor single shot only
Ik had al naar de bundel gekeken maar de pdw vond ik te klein

hoi! Ik heb een SPR en een extra upper van de PDW. Dus ga ik naar een outdoor skirm? upper van de SPR er op, maar voor CQB ga ik zeker met de PDW.

met een SPR binnen moet je bijna niet willen, pak dan je pistool maar.

Hallo beste leden.

Ik ben opzoek naar mijn eerste replica en ik zal deze voornamelijk indoor gaan gebruiken maar ook mogelijk outdoors mogelijk later volgend jaar.

Nu had ik de krytac trident mk2 spr en CRB op het oog maar ik ben al een aantal weken aan het twijfelen wat ik nu moet kiezen.

SPR
Toen ik de SPR als eerste zag was ik meteen verlieft alleen veel mensen zeggen dat hij te groot is voor CQB nu vroeg ik me af hoe jullie dit ervaren? Ik heb hem al in een winkel kunnen vasthouden en hij is inderdaad groot maar daarom vind ik hem kwa uiterlijk ook erg aantrekkelijk.

CRB
helaas nog niet kunnen vasthouden en daarom lastig een oordeel over te geven.
Nu ben ik benieuwd hoe groot hij precies is. Is hij meer vergelijkbaar met een SPR maar een maatje kleiner of zit hij meer richting de pdw variant?

Ik lees het nu en ben benieuwd wat het geworden is. Ikzelf heb voor buiten een spr aeg en voor binnen een hpa pdw. Binnen wil ik niet groter dan een pdw

Heb je ze nog liggen? Ik twijfel ook tussen de verschillende uitvoeringen (en woon in Ede)!