KWA 1911 PTP Mark III

Probie

Member
29 jun 2014
14
2
Trophies
2
Mijn plastic Umarex Beretta m.92 was nodig aan vervanging toe om
mechanische en ergonomische redenen, hiervoor had ik de KWA 1911 PTP Mk.
3 besteld vanuit Zwitserland. (niet aan te raden trouwens, als je
inkoopt van Zwitserland moet je invoerrechten betalen, dit wist ik
helemaal niet)

De KWA 1911 is een van de Professional Training
Pistol serie, een GBB die zo goed mogelijk een echte 1911 imiteert, én
het is van KWA, dus de kwaliteit en realisme is helemaal top.

Het pistool is compleet van metaal, op de loop na en zit heerlijk in de
hand. De safety was ook stukken makkelijker te bedienen, met mijn
Beretta was dat nog wel eens een gehannes, en het mooie is dat deze 2
safeties heeft; Eentje aan de schuif, en eentje in de grip, zodat hij
niet per ongeluk af kan gaan als je hem niet vast houd.

Na een testronde schieten op een schietschijf ben ik zeer tevreden met hoe het
tot nu toe werkt, ik ga m 3 augustus mee nemen naar Paintballworld
Arnhem, daarna zal ik deze review afmaken.
ERBTyBW.jpg
 
Hey Lex,
Even snel gegoogled op je nieuwe side arm. Leuk ding, ik heb zelf de cyber gun 1911 Blackwater R2  (= KWA rebrand) . En vandaag gebruikt nadat ik eindelijk een nieuwe hamer had. Schiet nu echt super ver. Ik heb echter 1 waarschuwing...  De mijn heeft uiteraard een saftey, maar als ik de replica met de haan gespannen op saftey heb staan en ik haal de trekker over, dan komt de hamer wel uit de spanner!!! Maar gaat de hamer niet naar voren, het verraderlijke is, dat hij wel naar voren gaat (SCHIET dus) wanneer je de safety er afhaalt, en dat zonder de trekken op dat moment over te halen. Probeer dus even of dat bij jouw ook zo is (kan ook zonder gas / C02).


Ik wil niet zeggen dat je een brak ding hebt, of een slechte replica heb gekocht. Het is niet mijn bedoeling op gelijk je nieuwe aanwinst af te kraken. Ik wil je er alleen even bewust maken van dat dit kan gebeuren, en gevaarlijke situaties op deze manier kan voorkomen, indien dit ook bij jouw het geval is.
 
@Eviltwin-NL
Ik had even snel gekeken, alles werkt zoals het hoort. Wel een ding wat ik vergat te melden is dat de o-ring in het magazijn (bij mij in ieder geval) heel snel los liet. nou is dit niet zo'n ramp omdat je het nog steeds kan vullen met gas, maar je loopt kans dat je veel gas morst.
 
OKe, mooi dat jij dat probleem niet hebt, mogelijk hebben ze dat bij nieuwere series gefixt..
Dat probleem met de O-ring heb ik niet aangezien ik CO2 mags gebruik :)