kwa G17 upgrade

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.449
661
Trophies
25
Bij velen is bekend om je assault/sniper/dmr te upgraden. Maar bij pistolen kan dit ook.

Nu heb ik een gbb G17 van KWA. Wat kan ik hier aan upgraden voor meer berijk en accuratie?

Ik meen iig de barrel, volgens mij is iets als de hop up een groter gedoe met pistola's!

Ik heb volgens mij op skirmshop wel upgrade parts voor een gbb pistol gezien, alleen weet ik niet hoe hard de range erop vooruit gaat.
Zelf wil ik het ook nog eens doen met mn glock 19.

Bij velen is bekend om je assault/sniper/dmr te upgraden. Maar bij pistolen kan dit ook.

Nu heb ik een gbb G17 van KWA. Wat kan ik hier aan upgraden voor meer berijk en accuratie?
You men you wanna downgrade your g17, because kwa placed the best internals in your pistol so what do you need more?
Most of these aftermarket parts is piece of junk, except PDI and prometheus pistiol barrel are good option to go with it.
If i were in your place i would just make some maintenance and replace that shelled out o-rings

Als kwa standaatd al goed is hoef/kan ik er niks aan doen. Tenslotte was laatst bij BH pas zn 2e skirm

Vandaag alleen feeding probleem zie filmpje in algemeen topic over gas "cheaten"

Vandaag alleen feeding probleem zie filmpje in algemeen topic over gas "cheaten"
Test it with another mags
I watched your video.
Simple question: why did you use 28g bb's on pistol?
Heaver bb's on pistol will destroy your hop-up and air nozzle (that doesn't mean you can't use it but better not to use it) make the 25g bb is your maximum weight. Do you still have the same issue with 20g bb's, if does then check your gun with another mag if still the same then try to assembly your pistol and clean it with some lubrication and silicone oil everything will be alright.
If your gun still shot that mean no problem.
But if it's doesn't work at all that's mean there is problem.

ik gebruik 0.28 omdat die ook in mijn andere airsoft apparaten gaan. maar ik zal bij het nakijken eens met .20 kijken of dat wel goed gaat. wel raar dat zwaardere bb problemen geeft in de hop-up en nozzel.