lange of korte loop?

THE PUNISHER

Member
26 feb 2018
24
3
Trophies
3
ik zit hier met een vraag ik zit te twijfelen tussen een hk416 cqb of de normale versie hk416d. alleen nou hoor ik verschillende verhalen hoe een langere loop zorgt voor meer range en hierop wordt weer gezegd dat dit totale onzin is. wat ik graag zou willen weten is al ik de cqb versie haal heeft mijn replica dan dezelfde range en even accuraat.

weet iemand of hier ook gewoon normale m4 midcaps op passen. want voor de hk416 kan ik nergens mid-caps vinden

Barrel lengte heeft geen invloed op je range of accuraat schieten en iedereen die van wel beweert moet eerst een goed nadenken en met werkelijk bewijs komen. Enigste twee uitzonderingen zijn:Te lang is niet goed voor AEG's omdat je dan niet genoeg luchtvolume hebt en daardoor je bb al energie verliest in de barrel en te kort heeft ook negatieve effecten maar dan hebben we het over MP5k lengte kort. Kort kan zelfs eigenlijk verder komen omdat je meer kan overvolumen en dus gebruik kan maken van zwaardere bbs op consistente joules.

• Leuk
Waarderingen: THE PUNISHER
En je tweede vraag.. een 416 is inderdaad ook een m4/ar15/m16 afgeleide en slikt stanag magazijnen, de standaard m4 mags.

Barrel lengte heeft geen invloed op je range of accuraat schieten en iedereen die van wel beweert moet eerst een goed nadenken en met werkelijk bewijs komen. Enigste twee uitzonderingen zijn:Te lang is niet goed voor AEG's omdat je dan niet genoeg luchtvolume hebt en daardoor je bb al energie verliest in de barrel en te kort heeft ook negatieve effecten maar dan hebben we het over MP5k lengte kort. Kort kan zelfs eigenlijk verder komen omdat je meer kan overvolumen en dus gebruik kan maken van zwaardere bbs op consistente joules.
mooi om te weten dan vind ik dit wel heel stom van site,s die replica verkopen met een lang loop dat er bij dat deze dan verder schiet:D

Voor je los gaat met het kopen zoek even rond niet alle replicas werken even goed met alle m4 magazijnen.

Ik heb zelf matige ervaringen met de modify xtc magazijnen in mijn replica
Maar de ares amoebas doen het super

• Leuk
Waarderingen: Jan
Voor je los gaat met het kopen zoek even rond niet alle replicas werken even goed met alle m4 magazijnen.

ja ik had gister een review bij qtac gezien van een m4 magazijn voor een hk die eerst goed zat voor maar 15 eerst eentje bestellen dan kijken hoe die zit natuurlijk

Grappig, dat heb ik dus precies andersom. Ik gebruik zelf de Modify XTC midcaps met mijn Specna Arms HK416 (SA-H02). De mags passen en feeden perfect!

Hoe dan ook zou ik adviseren om met je replica naar de winkel zelf te gaan (het liefst met schietbaan, zoals Com-bat) om zo de mags te kunnen testen. Dan heb je tenminste zekerheid over wat je koopt.

• Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok
mooi om te weten dan vind ik dit wel heel stom van site,s die replica verkopen met een lang loop dat er bij dat deze dan verder schiet:D

Tja, marketing he. een degelijk airsoftpistool schiet een goedekopere rifle replica met een slechte bucking het veld uit, om je maar een idee te geven.

Gewoon kopen wat je het mooiste vindt joh.

en als je wil weten wat praktisch is, 9/10 is dat kort.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Grappig, dat heb ik dus precies andersom. Ik gebruik zelf de Modify XTC midcaps met mijn Specna Arms HK416 (SA-H02). De mags passen en feeden perfect!

Hoe dan ook zou ik adviseren om met je replica naar de winkel zelf te gaan (het liefst met schietbaan, zoals Com-bat) om zo de mags te kunnen testen. Dan heb je tenminste zekerheid over wat je koopt.
ja dit ga ik ook zeker doen!

En denk na waar je vooral gaat skirmen. Indoor of outdoor. Met training en goed gebruik kan je met iedere looplengte goed omgaan binnen. Maar de meeste airsofters hebben die training en ervaring niet. Maak het jezelf dan niet onnodig moeilijk en koop een kleine loop replica ;)