Langere replica voor CQB

• Onderwerp starter Onderwerp starter RottenVampyr
  • Startdatum Startdatum
R

RottenVampyr

Hallo.

Ik vroeg me af het haalbaar is om met een replica van tussen de 79cm en 87cm in CQB te spelen.
Natuurlijk is kleiner vaak beter, maar bij mij krijg ik erg last van mijn armen en schouders als ik een te kleine replica gebruik.
Heb nu een Specna Arms SA-V26 besteld en hoop dat het een beetje lukt in CQB

Dat kan zeker maar je moet je speelstijl er wel een beetje op aanpassen. Je gaat niet zo snel te hoek om en je kan ook niet zo dicht op openingen zitten aangezien je loop heel snel uitsteekt.

Dat kan zeker maar je moet je speelstijl er wel een beetje op aanpassen. Je gaat niet zo snel te hoek om en je kan ook niet zo dicht op openingen zitten aangezien je loop heel snel uitsteekt.

Dat zijn wel goede punten maar idd met een beetje oefening zou het me dan wel moeten lukken :) bedankt voor de reactie

Hij ziet er niet als de mooiste uit maar kijk eens naar de L85 AFV (L22A2) van G&G.
Is mooi kort voor cqb en heeft ook goede range voor buiten.

Heb het in het begin gedaan met een ak van 92cm. je kan er prima mee spelen maar een kleinere is wel een stuk fijner

Het gaat prima met een langere replica: ik heb eerder heel veel CQB gedaan met mijn ICS CXP APE R van ongeveer 90 cm. Je leert de lengte van je replica dan echt goed kennen. Daar kun je, ook buiten CQB, best wel eens voordeel aan hebben.

Ik heb het nooit als nadeel ervaren, maar korter kan wel handiger zijn. Ik zou CQB spelen door een langere lengte replica echter zeker niet laten!

• Leuk
Waarderingen: Crix
Hij ziet er niet als de mooiste uit maar kijk eens naar de L85 AFV (L22A2) van G&G.
Is mooi kort voor cqb en heeft ook goede range voor buiten.

Ik heb al een replica besteld en zag de lengte pas na bestellen :P Maar vond deze replica gewoon mooi dus vandaar.

Het gaat prima met een langere replica: ik heb eerder heel veel CQB gedaan met mijn ICS CXP APE R van ongeveer 90 cm. Je leert de lengte van je replica dan echt goed kennen. Daar kun je, ook buiten CQB, best wel eens voordeel aan hebben.

Ik heb het nooit als nadeel ervaren, maar korter kan wel handiger zijn. Ik zou CQB spelen door een langere lengte replica echter zeker niet laten!

Thx! Dit doet goed om te horen. Mijn replica is eindelijk onderweg en verwacht hem volgende week in huis te hebben :)

• Leuk
Waarderingen: Jan