Ledenstop

DoubleD

New Member
6 aug 2014
2
0
Trophies
1
Hallo, 
Lees dat de ledenstop voorbij is. 
Bij deze geef ik aan dat ik wel interesse heb. 
vr.gr.
TC 
 
Ik ben benieuwd waar je dat gelezen hebt?voor zover ik weet is er nog steeds een ledenstop.
 
Hi DoubleD, 
Sorry, maar inderdaad, zoals Sander zegt hebben we nog steeds een ledenstop. Als je kunt aangeven waar je dat hebt gelezen kunnen we het aanpassen. 
Excuses voor de verwarring in ieder geval! 
 
Op de pagina lid worden: 
Je kunt via ons forum alvast laten weten dat je lid wilt worden. Maar geef dit nog een keer duidelijk aan als je mee gaat naar een skirm. Dit kan in het topic van het skirm event en op de skirm zelf. Omdat er meestal een aantal introducés mee gaan en vrienden van ACN, zijn er altijd een hoop mensen aanwezig.
Hier stond eerst dat er een ledenstop was. De onderliggende link bij "alvast laten weten is ook"
/forums/topic/lid-worden-van-acn-ledenstop-opgeheven-nieuwe-aanname-beleid/ 
vr.gr.
TC
 
Zie dat er nu weer een aangepaste tekst staat en dat de intro is doorgestreept. 
groet,
 
Hallo, Jan / Sander het verhaal gaat verder. Er gaat mogelijk iets niet goed met het cachen van deze pagina: http://www.airsoftclubnederland.nl/lid-worden-van-airsoft-club-nederland/<div>
Als ik op kantoor kijk zie ik weer de oude versie van de pagina. Ik zie dus ook events uit APRIL ipv de komende events. Als er behoefte aan is kan ik nog wat screenshots sturen ... en NEE een harde refresh van de pagina lost het niet op. 
Vorr mij is het iig duidelijk maar als ik het zie (Chrome, FF & IE) dan zullen meer mensen het zien. 
vr.gr.


</div>
 
Inderdaad nu je het zegt , die  link gaat naar het oude gedeelte toe.We gaan ermee aan de slag.Bedankt voor de response.
 
Wat vreemd! In ieder geval bedankt voor je heads up! Zal er gelijk even naar kijken ja. 
 
Het vreemde is, dat de caching uitstaat. :eek: Dus dan weet ik even niet meer wat ik kan doen, naast de forum link aanpassen :)