Lekkages TM MP7 gbbr magazijnen

sherlockzor

Well-Known Member
12 apr 2018
571
327
Trophies
15
Dus ondanks het feit dat de TM mp7 gbbr de beste replica ooit is (just kidding voor iemand denk dat ik elitist ben :P) heb ik toch wat problemen met de magazijnen.

Nu ik weet gas magazijnen zullen altijd wel hier en daar wat lekken of hpa tappen is de way to go voor gasefficiency maar dat is even op het lange traject geplaats.

Ik heb nu 2 mags die eigenlijk niks vasthouden via de loading nozzle. Ik ben niet meest ervaren gasman dus ik vroeg me af wat de beste manier is om dit aan te pakken/ op te lossen?

Meestal beginnen met weg halen, opnieuw vetten en kijken of de o-ringen goed zijn is een goed begin. Ik had problemen met g17 mags maar dan de gas feed valves, bij eentje was de o-ring gewoon verpest, na vervangen en de andere mags te smeren was het opgelost. Voor de rest als het kan teflon tape?

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Meestal beginnen met weg halen, opnieuw vetten en kijken of de o-ringen goed zijn is een goed begin. Ik had problemen met g17 mags maar dan de gas feed valves, bij eentje was de o-ring gewoon verpest, na vervangen en de andere mags te smeren was het opgelost. Voor de rest als het kan teflon tape?

Ga ik zeker proberen! heb een set o-ringen specifiek voor deze mags maar ben nog op zoek naar wat betere instructie videos zodat ik niet de nieuwe ook al meteen na de klote help.

Zijn het nieuwe magazijnen of tweedehands? Ik heb zelf 5 magazijnen nieuw gekocht en deze hebben in de 3 jaar dat ik ze heb nog nooit gelekt.

Voor ik ze opberg doe ik er wel nog wat greengas in, miss heeft de vorige eigenaar dit niet gedaan. Maar ik heb nog nooit een lekkend TM magazijn gehad en ik heb 3 verschillende TM replica's.

• Leuk
Waarderingen: Crix en sherlockzor
Ik heb er eentje die totaal geen gas meer vasthoudt na een val (op relatief zachte ondergrond) en eentje die echt tijdens t vullen precies langs de loading nozzle alles weer wegduwt

Gas dat lekt via de nozzle waar je vult is normaal, maar die bedoel je wss niet. Ben er zelf ook niet super mee tbh

Ik weet wat je bedoelt, maar tis meer alsof het in de valve blijft ophopen en zodra ik de bus eruit haal dat alles weg gaat

Ik heb dit wel eens gehad met een van mijn WE M4 magazijnen. Ik heb toen een paar keer op de out-valve geduwt en toen was het opgelost. Ik heb ook 1 magazijn dat wat lekt langs de out-valve als ik het vul met gas, maar als ik het dan in mijn replica steek en 1 maal dryfire is het opgelost.

Ik zou zeggen probeer zoals Rebel al zij eens de fill valve er uit te halen en kijk of deze wel goed afsluit. Een val kan er voor gezorgd hebben dat er iets verschoven is.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
  • Leuk
Waarderingen: theaxewars