Lekkend magazijn Walther PPQ Co2

WoutVerm

Member
19 mei 2018
8
1
Trophies
4
Hallo mede-forumleden :)

Ik speel momenteel een aantal maanden met een Walther PPQ met Co2 magazijnen. Na afgelopen skirm merkte ik dat mijn magazijn gas lekte. Er komt nu uit luchttoevoer constant een sissend gas.

Ik heb het magazijn uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Weet iemand wat ik moet doen om het magazijn te repareren? Ik begreep van een teammate dat er mogelijk iets mis was met een rubbertje.

Alvast bedankt!

CO2 zorgt er voor dat je rubbers uitdrogen.
ben bang dat je rubbertje gescheurt is en gas door laat.

Misschien even een siliconen spuit er over heen, nachtje laten rusten en dan nog keer kijken
Dit is voor mij de exacte reden dat ik met Greengas speel, zit al wat siliconen in :P

CO2 zorgt er voor dat je rubbers uitdrogen.
ben bang dat je rubbertje gescheurt is en gas door laat.

Misschien even een siliconen spuit er over heen, nachtje laten rusten en dan nog keer kijken
Dit is voor mij de exacte reden dat ik met Greengas speel, zit al wat siliconen in :p

Thanks. Ga ik dat proberen! Ik ga denk ik ook een door onderhouds-co2 capsules van Walther aanschaffen om ze zo nu en dan "door te kunnen spoelen".

I keep y'all posted :)

Nou...

Probleem nog steeds niet verholpen. Ik denk dat ik er maar een nieuw rubbertje in moet gooien..