Lensprotector

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
R

Robin2k7

In navolging van de scope protector topic zijn er mensen die veiligheidsglas voor hun camera plaatsen ? Of het nu de go pro is of de contour of wat voor camera dan ook, ik neem aan dat het glas wel wat kan hebben maar zeker weten doe ik dat niet , heb sinds kort een vrij nieuwe contour en vind het zonde als de lens beschadigd , wat is jullie mening hier over ? of zijn er mensen die iets gemaakt of gekocht hebben ter bescherming van hun camera ?

Dank al vast

Robin

heb een stuk plexiglas gekocht en iets uitgezaagd wat op een cirkel zou moeten lijken , niet belangrijk verder als ie de lens maar beschermt en daar heb ik nu alle vertrouwen in .
je heb ook op de diameter van de lens een mooie cirkelzaag die in de boormachine past , echter 25 euro ga ik niet neertellen voor zo'n product , zijn ze gek geworden met die prijzen hahaha

Ik gebruik gewoon de duik behuizing van de gopro zelf.
Het is wel een cheap charlie chinese crap shit replica van ebay voor twee knaak vijftig.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik gebruik gewoon de duik behuizing van de gopro zelf.
Het is wel een cheap charlie chinese crap shit replica van ebay voor twee knaak vijftig.

nou je het zegt die heb ik in de kast liggen , maar ja zo'n extra kast er aan is ook weer zo wat .

nou je het zegt die heb ik in de kast liggen , maar ja zo'n extra kast er aan is ook weer zo wat .

De achterkant heb ik geperforeerd ivm geluidskwaliteit. En bij gopro valt die kast wel mee. Je standaard mount zit ook op de behuizing.

punt is ik heb hem op een boonie zitten nu met stropjes en klittenband , gaat prima maar zo,n behuizing er omheen zou alleen lukken met mijn helm en die wil ik als ik effe kan niet op , vind ik gewoon te lastig .

Same here! De standaard GoPro cover met de open achterkant voor de audio.

Hoe had je bedacht er een lens protector voor te krijgen als je hem zo op je boonie hebt zitten? En waarom werkt dat alleen zonder de behuizing?

Same here! De standaard GoPro cover met de open achterkant voor de audio.

Hoe had je bedacht er een lens protector voor te krijgen als je hem zo op je boonie hebt zitten? En waarom werkt dat alleen zonder de behuizing?

Ik vind de behuizing te groot , het zou in principe wel kunnen , heb de lens met Duck tape vast gemaakt en dat blijft goed zitten , wellicht maak in nog een verloop stukje , maak zo wel even een foto .

dit ziet er wat slordig uit maar het gaat mij er om dat het werkt :

yj0hnld80tbru.jpg

hvmpicqef9dwb.jpg

En de lens kan gewoon draaien totdat ie netjes horizontaal staat

aaaah ik snap het! Functie boven vorm in dit geval ja!

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Heb ik zelf voor indoor op mijn zaklampen , hornbach plexiglas 50x50 voor 3 euro ofzo en dan uitzagen vasttapen en klaar. Als er een kapot is heb je nog genoeg over om er extra te maken

Heb ik zelf voor indoor op mijn zaklampen , hornbach plexiglas 50x50 voor 3 euro ofzo en dan uitzagen vasttapen en klaar. Als er een kapot is heb je nog genoeg over om er extra te maken
Exact beschadigd er wat dan maak je een nieuwe .

Ik heb zo een glaasje van een scope/lens protector met een tayrap vastgemaakt voor de lens van mijn gopro. Misschien lastig te zien op de foto.
20507047_454465328264862_6603016208175962765_o.jpg

Als het werkt prima toch ik heb toch voorbeelden gezien waar de lensjes kapot geschoten waren , op deze manier kunnen ze onmogelijk kapot , wel heb ik het gevoel of het beeld iets word beinvloed door het plexieglas , als wat beter weer is nog maar eens wat buitenopnames maken .