Localcrew

localcrew

New Member
28 jun 2014
1
0
Trophies
1
Naam: TomNick: localcrewAge: 32Woon in omg Nijmegen!Sinds 2004 airsofter, veelal in België gespeeld oa conmando ed. Sinds 2011 gestopt ivm geboorte zoon, sinds 2013 de hobby weer opgepakt! Nu net weer papa van een mooie dochter. Zoals gezegd 2013 weer begonnen. Eerst alle gear weer voor elkaar maken! Gear:Crye G3 combat pants multiLbt 6094A multi, WAS Ricas en chestrig 901 TanFast ops helmet!Voor de rest handschoenen en kisten standaard spul mechanix ed.Replica's:Classic Army g36 (black/tan)Umarex UmpWE glock 17Momenteel wachtend op mijn Tokyo Marui hk416 Devgru van echigoya.Dat was denk in wel even genoeg info ;) meer weten just ask me!
 
Moi Tom

welkom terug bij deze geweldige hobby. Zo te lezen ook nog 1tje uit "de oude Beglië tijd" ;)
 
Klopt mijn eerste skirm was in aywaille in 2004 als het goed is bij airsoft adventure!
Daarna bij MXP gespeeld (Limburgse Garde van christian peterrmann) na een tijdje teamloos en gewoon met wat vrienden het veld op die ik tijdens de vele skir heb ontmoet!

dus nu volop weer alles aant verzamelen oude replica e.d. heb ik toen ook verkocht had een CA m15 carbine. Hoop tegen het najaar het veld weer op te gaan! 
 
Hi Tom,

Welkom (weer) bij de Airsoft Sport ;-)

Weet uit ervaring dat "verse" kids (heb een nu 2 jaar oude tweeling) en Airsoft (or any hobby of that matter) soms even zoeken is voor de combinatie ;-)
Maar dat vind ik ook het leuke van een club als ACN: je kunt altijd "aanschuifen" (zolang je maar gezellig meedoet en goed en tactisch naar voren blijft pushen, etc)

Dus ga gezellig mee, wanneer het uitkomt dan ;-)

En we moeten eigenlijk ook weer eens wat vaker naar Belgische velden gaan.
Suggesties voor vlak over de grens (zodat onze leden en vrienden die heel "hoog" in Nederland wonen ook redelijk mee kunnen)?
 
@localcrew geinig, wij (toothsquad) zijn daar ook begonnen. doordat airsoft adventure.nl er mee stopte zijn wij toothsquad op gaan richten.
Ik heb hier nog een DVD van een fotoshoot van toen liggen. Daar staat o.a foto op  waarbij ik 1 van de crew zogenaamd in de handboeien doe.
en als je weer gerespawnt was werd je soms met de buggy weer het veld in gebracht.....jaa waren leuke tijden
 
@Michiel: België heeft nog wel de betere velden! Nederland is veelal CQB of Woodland. Combi's zie je niet veel. Gaat vanzelf wel komen, sport is hier nog relatief jong. Je hebt niet heel veel velden in het Noorden van België. Je komt al snel in midden Belgie terecht. Ben wel meer een milsim speler al ga ik ook zeker naar dagskirms e.d.

We gaan elkaar tegen komen opt veld!
 
hahaha epic! Nog een MXP'er :p Dat was de vaste plek van de groep waar ik toen bij zat. In de tijd dat The Maze steeds scheen dicht te gaan. Op gegeven moment waren er ook al een stelletje polen aan het werk terwijl wij aan het skirmen waren daar. 
 
Ik hoorde net van een collega van mij dat the chambers weer open is. Is overgenomen door een ander bedrijf zei hij. (Hij speelt altijd in België)
 
unit 55 gaat binnenkort bij chambers organiseren. zie hun FB

The maze was toch met die hoge gebouwen en die orga die er bij liep als captain jack? zo ja dan is dat waar wij sabre hebben ontmoet en gevraagd bij ons team te komen
 
Ja 1 centraal flat gebouw van 3/4 verdiepingen die het veld in 2e verdeelden. Als een soort waaier stond dat gebouw in het midden. En in de ene hoek stonden oude kazerne gebouwen, in de andere hoek modernere "flat" gebouwen. Was echt een prut organisatie. 175 man, 2 marshalls :p 
 
jup we hebben t over de zelfde....... de "goede" oude tijd........
had zo z'n voor en nadelen
 
Welkom terug! Ik ben stiekem heel erg jaloers op die TM 416 Devgru... wat een gaaf ding is dat.
 
Welkom! Ik kom uit Duiven (Arnhem) dus meerijden met me naar een skirm is altijd een optie ;)
 
@Alexander: dat gaat goed komen ;) spul is bijna compleet :D

Eerst de gear, al wordt vriendin lief helemaal gek van de postorder bedrijven en spullen haha