Lonex bio bb's

DamnDaniel

Member
21 mei 2016
20
9
Trophies
4
Beste Airsofters,

Ik ben vandaag deze bb's bij Begadi tegen gekomen en vroeg me af of iemand mij wat meer over deze bb's kan vertellen. Heb Balls and Arrows al een mailtje gestuurd of deze aan de goedgekeurde lijst kunnen worden toegevoegd. Op het moment is er maar weinig keuze op gebied van zwaardere bio bb's dus wie weet is dit een goede oplossing. Ze zijn helemaal wit, verkrijgbaar in verschillende gewichten en een stuk goedkoper (bijna 2x goedkoper) dan de HPA of de Geoffs bb's :D Lonex staat bekend om hun goede kwaliteit dus tijd om deze bb's te testen.

Link:
https://www.begadi.com/1-000-lonex-high-precision-heavy-bio-bbs-6mm-045g.html

Een van de weinige reviews:

Geen ervaring maar: je link werkt niet

Althans, krijg geen lonex bbs te zien

@bvdzeeuw Hmmm bij mij werkt de link wel o_O. Als je bij Begadi links op airsoft bb's klikt krijg je vervolgens een menu te zien met alle gewichten t/m 0.45g. Je kan ze daar makkelijk vinden. Ik ga ze nog vergelijken met de geoffs en HPA bb's ;)

Persoonlijk denk ik dat ze prima zijn alleen is lonex ook fast and good ik weet niet maar om de een of andere reden voelt het niet waard om te switchen als ik kijk naar de bbs die ik nu gebruik(asg blasters)

• Leuk
Waarderingen: DamnDaniel
@bvdzeeuw Hmmm bij mij werkt de link wel o_O. Als je bij Begadi links op airsoft bb's klikt krijg je vervolgens een menu te zien met alle gewichten t/m 0.45g. Je kan ze daar makkelijk vinden. Ik ga ze nog vergelijken met de geoffs en HPA bb's ;)

Wat versta je onder HPA bbs?

Goh, misschien een stomme vraag en in de verkeerde topic.

Maar ik las ergens dat als je je eigen BB's mee neemt en 1 van de marshalls twijfelt of deze wel bio zijn, dat ze je dan kunnen verzoeken om een europees certificaat of iets te overhandigen.

Hoe zit dat precies?

Goh, misschien een stomme vraag en in de verkeerde topic.

Maar ik las ergens dat als je je eigen BB's mee neemt en 1 van de marshalls twijfelt of deze wel bio zijn, dat ze je dan kunnen verzoeken om een europees certificaat of iets te overhandigen.

Hoe zit dat precies?

Gewoon zorgen dat je een bekend merk mee neemt. En niet 1 of ander sketchy merk waar niemand van gehoord heeft.

@chris93 Denk ook niet dat je moet willen overstappen van ASG open blasters naar de Lonex bb's. Dit is meer voor de snipers die echt de gewichten boven 0,36g willen gebruiken. De Open blasters van ASG zijn erg goed en heb daar veel positieve reacties over gelezen. Ga voor mijn m4 denk ik ook nog een flesje kopen :D

Openblasters worden inderdaad overal geaccepteerd behalve hun non bio lijn maar dat is ja gewoon plastic voor zo ver ik weet maar dat is niet relevant voor ons tenzij je een gesprek met de nabv over je pasje wilt hebben in de negatieve zin zeg maar als ze controleren

Openblasters worden inderdaad overal geaccepteerd behalve hun non bio lijn maar dat is ja gewoon plastic voor zo ver ik weet maar dat is niet relevant voor ons tenzij je een gesprek met de nabv over je pasje wilt hebben in de negatieve zin zeg maar als ze controleren

De non bio lijn heten de blasters, dus gelukkig makkelijk uit elkaar te houden.

En ze hebben een veel gaver etiket xP
Maar ik ben nog nooit gevraagd om een certificaat te overhandigen.

• Leuk
Waarderingen: DamnDaniel