M16 stock connectie

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hey iedereen!

Ik heb een A&K SR25 die ik aan het opknappen ben... Alleen heb ik wat problemen met de stock, de schroef is namelijk een beetje te kort wanneer ik de slingmount er tussen wil plaatsen. Ik zat nu te denken dat een M16 stock veel mooier is dan een crane stock, dus ik zou er graag een M16 stock op willen :)

Mijn vraag! Is dit mogelijk? Of moet ik daar eerst een soort adapter voor maken? De verbinding die ik momenteel heb is een standaard M4 crane stock connectie! En kan die sling mount er dan op? Als er fotos nodig zijn kan ik die maken!

Alvast Bedankt!

Kan gewoon een M16 stock op, heeft een vergelijkbare manier voor aansluiting, als die van de normale buffer tube. Meestal hebben die eigen speciale sling plate, maar komt vaak gewoon bij de stock. Airsoftentrepot heeft net m16 stocks binnen gekregen van 12 euro (E&C).

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Kan gewoon een M16 stock op, heeft een vergelijkbare manier voor aansluiting, als die van de normale buffer tube. Meestal hebben die eigen speciale sling plate, maar komt vaak gewoon bij de stock. Airsoftentrepot heeft net m16 stocks binnen gekregen van 12 euro (E&C).

Top! Ga ik daar meteen even kijken :)

Wel dure verzendkosten daar bij Entre pot... 14 euro ofzoiets..

Hahaha, jammer genoeg wel, ik probeer altijd een gezamenlijke order te doen om zo de kosten te drukken als ik zelf niet veel nodig heb. Misschien kijken of je nog wat andere nuttige dingen kan halen, barrels bijvoorbeeld :P.

Hahaha, jammer genoeg wel, ik probeer altijd een gezamenlijke order te doen om zo de kosten te drukken als ik zelf niet veel nodig heb. Misschien kijken of je nog wat andere nuttige dingen kan halen, barrels bijvoorbeeld :p.

Ik had inderdaad al even gekenen voor andere producten, maar kon niet echt iets vinden. Zijn er dingen waar Entrepot goedkoop mee is?

Ik had inderdaad al even gekenen voor andere producten, maar kon niet echt iets vinden. Zijn er dingen waar Entrepot goedkoop mee is?
Persoonlijk heb ik al mijn GGB Rifles daar gekocht, want ze geven daar vaak fikse kortingen op enkele GBBR uit hun gamma voor een bepaalde tijd. Zo heb ik enkele honderden euro's uitgespaard. Maar als je enkel aan het kijken bent voor een stock is een extra replica misschien iets te veel om de verzendkosten te drukken. Zoals @Rebelattack zei, hebben ze een mooi gamma aan barrels, hop rubbers enz.

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Persoonlijk heb ik al mijn GGB Rifles daar gekocht, want ze geven daar vaak fikse kortingen op enkele GBBR uit hun gamma voor een bepaalde tijd. Zo heb ik enkele honderden euro's uitgespaard. Maar als je enkel aan het kijken bent voor een stock is een extra replica misschien iets te veel om de verzendkosten te drukken. Zoals @Rebelattack zei, hebben ze een mooi gamma aan barrels, hop rubbers enz.

Goed om te weten! Ga ik daar eens naar kijken :)

• Leuk
Waarderingen: theaxewars