M4 magazijnen

Crumble

Well-Known Member
23 mei 2017
564
426
Trophies
19
Goeiemorgen allemaal. Ik ben op zoek naar extra m4 magazijnen. Welke zijn goed en welke moet ik mijden?

Heb nu 2 van amoeba maar die wiebelen onwijs of hebben ze dat allemaal?

Ik ben opzoek naar midcaps.

Groet Sven

Het wiebelen is op te lossen door er ff een stukje tape aan de bovenkant omheen te doen...

Ben zelf recent over gegaan op de amoebe midcaps omdat deze het best feeden en eigenlijk spot goedkoop zijn... dus als je er een keer 1 verliest of er gaat er 1 kapot is jet niet direct een ramp...

Het is vaak moeilijk een midcap te vinden die bijna geen wobble heeft, bijvoorbeeld de Amoeba Mid caps hebben in mijn G&G en E&L nul wobble. Mogelijk dat je de G&G mid caps kan proberen die zijn best dik rond het stuk dat de magwell in gaat en zijn daarnaast van hoge kwaliteit, daarmee natuurlijk ook wel duur. Wat ook slim is om te doen is om gewoon bij mensen op een skirm te vragen welke ze gebruiken en even te test fitten, ben je geen onnodig geld kwijt. Oh en misschien handig om ons te vertellen welke M4 je hebt en van welk merk, dan kunnen mensen aan de hand van eigen ondervindingen ook helpen.

Thanks. Heb het voor nu ook opgelost met een stukje isolatietape.

Zelf heb ik de specna arms SA-B03. Ik zal eens kijken naar de G&G mid caps! Thanks

Heb zelf de G&G ook, maar in mijn huidige setup werken die niet lekker... overigens ook niet in een G&G van een maar van mij...

Wil nog e.e.a. ff uitsluiten, maar als ze zo blijven gaan ze eruit...

Groet,
Peter

SAM_3602 - Copy.JPG
De garantie dat ze in onze APS-jes perfect zitten.:D

• Leuk
Waarderingen: Crumble