m4a1 CM of PJ4a1

fatih61

Well-Known Member
2 dec 2015
153
26
Trophies
7
hallo,


ik zit met een klein probleem.


ben momenteel aan het kijken voor een replica op taiwangun.com


het gaat om de CM.002A1 FULL METAL en de PJ4A1 van A&K


het verschil is dat die van A K alu en metaal is en die van CM metal en plastic.


qwa prijs is de CM paar euries goedkoper en de magazijnen zijn 9 euro per stuk voor een midcap


nadeel van de A&K is dat de magazijnen duurder zijn dacht 18 euro per stuk 'nog geen ramp' alleen het zijn lowcaps 60bb's. 


en ik kan geen midcaps of highcaps vinden behalfe die ene wat al bij de replica zit.


 


nu kan ik dus niet kiezen. en heb ook geen idee wat kwalitatief beter is?


hebben jullie tips of ervaringen met 1 van deze replica's voor mij?


mijn voorkeur gaat eigelijk na de A&K omdat hij helemaal van metal en alu is en geen plastic op zit.


maar de magazijnen vind ik nogal een probleem denk ik ? 60bb's zijn niet veel denk ik ofwel ?


 
 
Ten eerste: Je hoeft niet perse de magazijnen van het merk er bij te kopen, is soms wel handig bij de duurdere merken maar in principe past elk stanag style (m4 soort) magazijn in elke andere m4.



Qua replicas wil ik eigenlijk allebei de m4's afraden en je laten kiezen voor een G&G cm16 of een model van Specna arms. De G&G heeft zich al een aardige tijd bewezen als een goeie beginners replica en de Specna arms is een merk dat sinds korte tijd ook deze beginners markt aan het veroveren is met meestal full metal modellen. Het kan wel zijn dat je iets meer moet uitgeven, maar goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen.