Magazijnen hebben speling

Redrum

Well-Known Member
31 mrt 2015
56
22
Trophies
8
Hallo Forum leden,

Ik heb zoals jullie weten een mooie ICS m4 gekocht. Nu heb ik ongeveer 1,5 week geleden 5 stalen midcap magazijnen erbij gekocht...bij het testen van de magazijnen viel het op dat de magazijnen nogal wat speling hebben...Met in huis testen heb ik geen misfeeden geconstateerd, maar de speling is duidelijk te horen tijdens het rennen/bewegen....Ik weet natuurlijk al van de oplossing om elektra tape om je magazijn te doen om die wobble weg te halen....Maar weten jullie ook een nettere oplossing?


Het originele hicap magazijn heeft het probleem trouwens ook

Alvast bedankt

Redrum 
 
Ik weet natuurlijk al van de oplossing om elektra tape om je magazijn te doen om die wobble weg te halen....Maar weten jullie ook een nettere oplossing?

Niet om bij de hand te zijn.... Maar wat als je de tape in de magazijn houder plakt? Zie je niks van en werkt waarschijnlijk ook wel. Alleen ben ik bang dat dit sneller slijt omdat bij elke magazijn wissel je magazijn er langs gaat.
 
Oplossing die ik met mijn ics heb toegepast; Magpul mags. Die zijn van plastic, ietsje breder, feeden beter, voelen beter, zien er beter uit. Zijn alleen een tikje duurder, maar is het wat mij betreft meer dan waard.
 
Je kan ook een strookje klittenband in de magwell plakken. Wel de zachte kant gebruiken natuurlijk en aan een kant in verticale richting ;-)
 
Hmmm oke..de tape in magazijn houder had ik niet aangedacht. maar gezien de wrijving die het ondergaat van het herladen zal het niet lang houden.....dat van het stukje klittenband is misschien een goede...die ga ik proberen!
Ik ga naar ze opzoek...de magpull magazijnen...zijn die 16 euro per stuk ofzo? Thnx alvast! Ik laat het nog even weten!
 
@Peter nog even een vraag. ..kom jij de 25ste ook bij de intro dag? Kan ik.dan eens proberen hoe zo'n magpull magazijn zit? Ik ga nu even stoeien met het klittenbandje...me geld is namelijk op door de rest van de gear! Hahaha
 
Stukje klittenband wat ik had blijft niet zitten in de magazijn houder, ook niet met dubbelzijdig tape...nu even.kijken of ik alsnog wat elektra tape op de magazijnen doe....
 
Volgens mij las ik ergens anders dat je morgen ook bij de airsoftmarkt bent. Daar ben ik ook de hele dag aanwezig en zal ook daar de mags mee naartoe nemen. ;)
 
Ja klopt! Ik.neem mijn replica ook wel mee dan...en dan zoek ik jullie wel op ;-)
 
Ik ben te herkennen aan een geel of oranje veiligheidshesje en iets met het ACN logo erop. ;)
 
Nou..we hebben wat magazijnen gepast, 3 verschillende. die van Magpull gaven wel een heerlijke geluidje, maar helaas toch wat speling....conclusie: de magazijnen van ICS zelf passen het allerbeste..Totaal geen speling meer! meteen even gekeken op de site bij terug komst thuis.....voor 6 stuks 123 euro ongeveer...
http://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-tmag-m180-m4-mid-cap-mag-tan-_6pcs_180rnd_&action=article&group_id=20000115&aid=13680&lang=nl

hmm dat word weer een beetje sparen & dan passen ze waarschijnlijk ook niet meer in mijn net nieuw aangekochte double stack magpouch
 
Bij mij passen er twee van die ICS mags achter elkaar in deze pouch;


http://www.uktactical.com/p-4458-warrior-triple-m4-556mm-multicam.aspx


Ze zitten dan strak, maar dat wil je ook, want je wil ze niet kwijt. Maar ook weer niet zó strak dat je moeilijk moet gaan doen om ze er uit te krijgen, want een trage reload is je dood. Ofzo... ;)
 
Ik ga ze na april denk ik kopen de ICS mags...dan heb ik.weer genoeg centjes..

Edit: ik heb ze net gekocht...haha ik krijg deze week toch mijn salaris en dacht, waarom niet nu al? Ik ben benieuwd als ze woensdag binnen komen! De andere stalen mags komen dus te koop te staan!
thnx @peter voor het passen!!
 
Heb de mags binnen! Zitten als gegoten & geen speling! Kost wat, maar dan heb je ook wat! Waren de laatste die op voorraad waren gelukkig
Thnx voor het advies en het passen @Peter !!