Is een standaard m4 magazijn dragende replica. Ik gebruik vfc qrs mags in mijn vfc hk416D.
Zelfde model als de sa-h06, je kan ook de specna arms midcaps bestellen.
Waar wil je de sa-h06 bestellen?
Ik had eerst een andere hk416 van vfc en daar had ik modify xtc mags bij 190rds en werkte geweldig.Ga hem bij gunfire bestellen de dag dat mijn nabv pas binnen is. Nu alvast info inwinnen.
Specna arms midcaps hebben ze momenteel alleen nog in het grijs (140 rds).
Bij een zwart wapen zou ik ook graag zwarte midcaps hebben liefst 140/150 rds. Ga de caps die je net noemde is ff opzoeken! Thanks!!
Heb mijn oog laten vallen op dit type. Benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?!Ik had eerst een andere hk416 van vfc en daar had ik modify xtc mags bij 190rds en werkte geweldig.
Stanag? Magwell? Zijn dat merken of types?De mags die ik hierboven heb gepost, zullen die passen en werken op de sa-h06?Stanag's zijn in principe realistischer dan puur zwarte, maar goed ondanks dat het 5.56 verschiet is het geen M4 platform. De magwell is anders en daar moet je rekening mee houden bij mags. Meestal passen STANAG repro's goed. Hier is wat data van mags voor onder andere de hk416 van VFC, dit zou enigszins vergelijkbaar moeten zijn voor de SA: https://drive.google.com/file/d/0B66ssEqnrlGaSzhFOEpudUFBLTA/view?ths=true