Mags voor SA-H06

Barry1

Member
28 apr 2019
7
1
Trophies
2
hoi allemaal,

Kort vraagje.
Ben voornemens een SA-H06 te bestellen.
Nu heb ik geen idee welk merk midcap mags hier goed in passen en goed functioneren. Graag hoor ik jullie ervaringen!

Groet,

Barry

Is een standaard m4 magazijn dragende replica. Ik gebruik vfc qrs mags in mijn vfc hk416D.
Zelfde model als de sa-h06, je kan ook de specna arms midcaps bestellen.
Waar wil je de sa-h06 bestellen?

Is een standaard m4 magazijn dragende replica. Ik gebruik vfc qrs mags in mijn vfc hk416D.
Zelfde model als de sa-h06, je kan ook de specna arms midcaps bestellen.
Waar wil je de sa-h06 bestellen?

Ga hem bij gunfire bestellen de dag dat mijn nabv pas binnen is. Nu alvast info inwinnen.
Specna arms midcaps hebben ze momenteel alleen nog in het grijs (140 rds).
Bij een zwart wapen zou ik ook graag zwarte midcaps hebben liefst 140/150 rds. Ga de caps die je net noemde is ff opzoeken! Thanks!!

Ga hem bij gunfire bestellen de dag dat mijn nabv pas binnen is. Nu alvast info inwinnen.
Specna arms midcaps hebben ze momenteel alleen nog in het grijs (140 rds).
Bij een zwart wapen zou ik ook graag zwarte midcaps hebben liefst 140/150 rds. Ga de caps die je net noemde is ff opzoeken! Thanks!!
Ik had eerst een andere hk416 van vfc en daar had ik modify xtc mags bij 190rds en werkte geweldig.

Ik had eerst een andere hk416 van vfc en daar had ik modify xtc mags bij 190rds en werkte geweldig.
Heb mijn oog laten vallen op dit type. Benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?!

Bijlagen

• 10707A18-9B47-44EA-B0F3-9C31EA7B59BC.png
    10707A18-9B47-44EA-B0F3-9C31EA7B59BC.png
    823,5 KB · Weergaven: 190
Stanag's zijn in principe realistischer dan puur zwarte, maar goed ondanks dat het 5.56 verschiet is het geen M4 platform. De magwell is anders en daar moet je rekening mee houden bij mags. Meestal passen STANAG repro's goed. Hier is wat data van mags voor onder andere de hk416 van VFC, dit zou enigszins vergelijkbaar moeten zijn voor de SA: https://drive.google.com/file/d/0B66ssEqnrlGaSzhFOEpudUFBLTA/view?ths=true

Stanag's zijn in principe realistischer dan puur zwarte, maar goed ondanks dat het 5.56 verschiet is het geen M4 platform. De magwell is anders en daar moet je rekening mee houden bij mags. Meestal passen STANAG repro's goed. Hier is wat data van mags voor onder andere de hk416 van VFC, dit zou enigszins vergelijkbaar moeten zijn voor de SA: https://drive.google.com/file/d/0B66ssEqnrlGaSzhFOEpudUFBLTA/view?ths=true
Stanag? Magwell? Zijn dat merken of types?De mags die ik hierboven heb gepost, zullen die passen en werken op de sa-h06?

Welke wel en niet passen in een 416 durf ik je helaas niet te zeggen...

Maar laat je niet leiden door het design... helaas is niet iedere mag even goed en loop je nog wel eens het risico dat een mag niet feed oid... wat soms nog wel de beste keus is is om, als je je replica hebt, ermee naar een shop te gaan en eens te kijken welke mag’s het goed doen in jou replica. Dan kan je uit de geen die werken altijd nog “de mooiste” kiezen.

Zelf gebruik ik bijvoorbeeld de ARES AMOEBA 140rounds mag’s, vind ze verschrikkelijk lelijk! Maar ze werken perfect en zijn ook nog eens spotgoedkoop (dus als je er een keer 1 verliest is de pijn niet zo groot...)

Groet,
Peter