manual cyma cm032 m14

5 sep 2014
10
0
Trophies
1
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een manual voor de cyma cm032 m14 replica.. heb al gegoogled maar geen resultaten... Wie kan mij daarbij helpen.

M.v.g. justin van egdom
 
Wat voor een handleidng zoekje?


Zoek je er één, waarin je kan zien hoe je hem aansluit en hoe hij werkt? Of gaat het meer om het demonteren?
 
Meer om hem te demonteren en monteren eviltwin...
En om de onderdelen lijst...
 
Dan kan ik je wel een eindje opweg helpen. Ik heb zelf namelijk ook een cyma M14 geha, echter na meer dan 25 x in en uit elkaar te hebben gehaald, is deze in de scrap bak gekomen. Ik moet je wel waarschuwen, dat dit niet de meest makkelijke replica is om te (de)monteren, geef donders goed acht waar wat vandaan komt. want zo zijn er bijvoorbeeld meerdere schroeven die op meerdere plekken passen, alleen net 1mm langer of korter zijn. Draai je die op de verkeerde plek er in, en je hebt al kans dat je je gearbox vernield.


Een step by step handleiding voor demontage van de body is te vinden op de volgende website:


http://www.airsoftsociety.com/forums/f10/cyma-cm032-m14-disassembly-guide-59509/


Deze heb ik zelf ook gebruikt. Het kan duidelijker, maar uit eindelijk kom je er wel uit.

Andere voorbeelden kon ik toen en nu nog niet vinden, dus hier zul je het helaas ook mee moeten doen :(


 


Een onderdelen lijst heb ik zo niet. Onderdelen zelf heb ik nog wel wat van liggen,  dus als je wat nodig bent, geef je maar een gil.


 


 
 
Ik kan er een krijgen van een kennis.... zijn een aantal dingen gebroken... Zoals de spanner of doorlader.... en de buitenloop met mondings rem is stuk.