Marpat camo

Hardred

Well-Known Member
7 aug 2018
160
51
Trophies
11
Laatst bewerkt:
Heb zelf van Invader Gear TDU pants (dus niet de predator), Combat Shirt, Modcarrier en helm cover. Bij de broek die ik heb kan je ook een klein beetje verschil zien tussen de broek en shirt (https://www.invadergear.com/en/Revenger-TDU-Pant-Marpat-S-9585en1017/) maar in het echt zijn ze allemaal precies hetzelfde (dus ook de modcarrier en helm cover).

Als je merken gaat mixen en als je er héél erg op gaat letten kan je wellicht wel wat verschil zien ja maar echt erg vind ik dat niet. Bovendien gaan de kleuren toch wel een beetje vervagen door het wassen (minder snel als je het koud doet / in een sopje).

• Leuk
Waarderingen: Hardred
Mijn ervaring is dat kleding van dezelfde leverancier eigenlijk altijd dezelfde kleur heeft. Ik heb setjes van Invader, TrueSpec en Claw Gear. Alleen de kleur van die online plaatjes klopt niet helemaal.

• Leuk
Waarderingen: Jan en Hardred
Heel erg bedankt allen! Dan gaat het toch dit setje worden mede gezien het feit dat de kleuren altijd nog een beetje vervagen na verloop van tijd en dit gewoon hele fijne broeken en shirts zijn.

Laat hier nog even weten of en hoe groot het kleurverschil nu werkelijk is als je het binnen hebt.

• Leuk
Heel erg bedankt allen! Dan gaat het toch dit setje worden mede gezien het feit dat de kleuren altijd nog een beetje vervagen na verloop van tijd en dit gewoon hele fijne broeken en shirts zijn.
Dat wel idd. Mijn marpat van invader gear is na twee jaar spelen al een stuk lichter geworden jammer genoeg!

• Leuk
Dat wel idd. Mijn marpat van invader gear is na twee jaar spelen al een stuk lichter geworden jammer genoeg!

Weet je wat dan een tipje is, @Jan? Badkuip vol laten lopen, klein dopje wasmiddel voor fijne was erin doen en met de hand wassen. Daarna op de lijn ophangen (niet in de droger), gaat al sinds jaar en dag goed en merk nauwelijks kleurverschil ;)

• Leuk
Weet je wat dan een tipje is, @Jan? Badkuip vol laten lopen, klein dopje wasmiddel voor fijne was erin doen en met de hand wassen. Daarna op de lijn ophangen (niet in de droger), gaat al sinds jaar en dag goed en merk nauwelijks kleurverschil ;)
Nice! Ga ik dat proberen de volgende sessie ^_^ Dan voorkom ik dat mijn marpat ooit als sneeuw camouflage gebruikt kan worden ;)

• Leuk
Waarderingen: Hardred en Joris