MARSOC Loadout

yannick-hurks

Well-Known Member
21 dec 2014
307
29
Trophies
6
Hallo mensen!

Ik ben aan t rond snuffelen op t internet voor mogelijke loudouts en mn oog ia gevallen op de USMC MARSOC woodland marpat build met tan vest en dergelijke

Nou is mijn vraag of jullie bekend zijn met de marsoc

En hoe het tan vest afsteekt tegen de groene bosjes bomen en dat soort dingen

Stuur maar wat fototjes door van mogelijke gear

Ik twijfel ook nog tussen mich 2000 en fast helm aangezien ik dan alleen maar met goggles speel als marsoc look :)
En dan neem ik n marpat helm cover.

Achja
laat maar wat weten of iets zien

Gr
yannick hurks

Het Nederlandse leger gebruikt ook Coyote Tan/Coyote Brown vesten voor hun infanterie, dus lijkt mij dat dit niet zo'n groot probleem zou moeten zijn in NL omgeving.

Ik zie veel foto's trouwens van MARSOC in het US Woodland (natuurlijk ook Marpat) maar neem aan dat jij het grotendeels voor de Marpat doet. Is wel een gave camo!

-RoelTheWorld (forum heeft ineens naam veranderd en kan hem niet terugveranderen.)

Dat zijn de moderators geweest denk ik :p

Maar t is nog n twijfel gevalletje
vind multicam ook supervet
en de woodland ook

Zoveel keus uit awesome camo's
en replica's en gear en alles
mja mn budget gaat denk ik naar max 600-650 voor replica+assecoires em voor gear

Dat zijn de moderators geweest denk ik :p

Maar t is nog n twijfel gevalletje
vind multicam ook supervet
en de woodland ook

Zoveel keus uit awesome camo's
en replica's en gear en alles
mja mn budget gaat denk ik naar max 600-650 voor replica+assecoires em voor gear

Camo's zijn altijd leuk, zoveel verschillende keus. Maar je moet je ook wel bedenken dat je wel wilt camoufleren erin natuurlijk. Heb van mensen gehoord dat Multicam niet altijd even goed werkt in Nederlandse bosomgevingen. Kan dit alleen niet bevestigen.

En Amerikaanse woodland kan er inderdaad met de juiste gear combi erg vet uitzien. Ondanks dat het al wat ouder is dan dingen zoals Multicam heeft het nog altijd die charme. Leuk is dat.

Om te beginnen linkt 600-650 mij meer dan genoeg. Je hoeft natuurlijk niet in één keer alles te kopen. Dingen als kneepads en extra pouches kan je altijd later halen natuurlijk.

@knuppel kijk bij de 101th airborne loadout discussie dat is de loadout die ik ga doen :)

Huh! Dat is wel apart, heb je het niet zelf veranderd Roel? Ik kan hem wel terug veranderen anders. RoelTheWorld gewoon weer?

Yannick, ik ga met Jeroen samen voor een US Marine loadout. Komen dus ook bij Digital Woodland (marpat) aan. 

Ik merk dat jij heel enthousiast ergens mee komt en dan ineens weer in iets anders duikt. Probeer nou voor jezelf eerst goed te beslissen wat je wilt. Als je het hebt over een MARSOC loadout, ga ik er van uit dat je die, binnen je eigen budget, zo dicht mogelijk probeert te benaderen. Dan maakt het in feite weinig uit hoe goed het werkt of niet, dan moet je gewoon een MARSOC set nemen. Anders krijg je de hele tijd het verhaal: Ja ik heb MARSOC set met aanpassingen (dus geen MARSOC set meer) if you catch my drift ;) 

@jan k snap wat je bedoeld 

dus minder enthausiast zijn over dingen 

maar ben nog niet zo thuis in de airsoft dus wil graag jullie mening horen\

":ik ga met Jeroen samen voor een US Marine loadout. Komen dus ook bij Digital Woodland (marpat) aan."

er is een duidelijk verschil tussen de marpat en digital woodland als je de camo kent

digital woodland heeft minder tan delen als de marpat :) dus mocht je gaan voor digital woodland let daar dan op :) 

Marpat

Hat_CD_001_DigiWD_lg.jpg

digital woodland

em6628-dw.jpg

Huh! Dat is wel apart, heb je het niet zelf veranderd Roel? Ik kan hem wel terug veranderen anders. RoelTheWorld gewoon weer?

Ja in het begin had ik Knuppel ingesteld maar bleef RoelTheWorld staan. Nu ineens werd Ik een keer uitgelogd en toen ik weer inlogte heet ik Knuppel, heb nu geprobeerd RoelTheWorld in te stellen maar doet t niet. Dus als je hem terug zou willen zetten naar RoelTheWorld. Graag!

@jan

kijk is op 

airsoft-isashop.be heeft hele sets gemaakt op verschillende soorten camo's

alleen meestal ontbreekt er wel wat of  is het heel duur 

Die site is inderdaad wel handig, maar jammer dat sommige stukken niet compleet zijn. In de woodland Marpat loadout ontbreekt gewoon de complete BDU set. Apart.

Maar het is handig om eerst voor jezelf even gewoon vast te stellen wat voor camo je wilt of wat voor impressie. En vanaf daar kan je dingen gaan vragen. Snap dat het heel moeilijk is! Ik wou eersr zelf een Russische loadout, toen een SAS Black Kit en ben nu beland bij KCT loadout. Waar ik vastberaden ben te blijven.

Maar die andere loadouts komen er ooit ook nog wel hoor :D!

@Knuppel
dan moet je zelf naar je proefiel gaan
dan edit profile
dan naar je website profiel
alles aanpassen wat je wilt aanpassen
(Schermnaam)
Dan opnieuw in en uit loggen

@Knuppel
dan moet je zelf naar je proefiel gaan
dan edit profile
dan naar je website profiel
alles aanpassen wat je wilt aanpassen
(Schermnaam)
Dan opnieuw in en uit loggen

Al geprobeerd, doet ie niet. Zal het zo op mijn pc proberen.

Thanks voor de tip Yannick. Lastige is dat de ene site het digital woodland noemt en dan een foto post van marpat en de ander het weer andersom doet. Wordt dus even goed uitzoeken. Heb al een keer een middag besteed aan wat onderzoek hiervoor. 

Minder enthousiast is niet perse wat ik bedoel, maar je bent in staat om binnen één uur, vijf verschillende topics te maken over min of meer hetzelfde onderwerp ;) Het zal voor jezelf ook rustiger zijn als je eerst het idee van een nieuwe loadout even laat inzinken en dan, als je voor jezelf besloten hebt dat het een grote kanshebber is, er wat meer info over te vragen. 

Anders heb je straks 10 verschillende loadouts in je hoofd zitten en weet je niet meer welke nou welke voor- en nadelen had ;)

Wacht nou inderdaad maar eens tot je 18 bent, en ga dan eens een keer als intro ergens skirmen :) Dan kun je daarna zien of je het überhaupt wat vindt. We kunnen nu overal wel antwoord op geven, maar, maar het lijkt alsof je elke dag een nieuwe idee krijgt en het oude laat varen :)

@evin ik weet sws dat ik t wat vind
heb ruim 1.5 jaar gepaintballd maar dat begon ik minder te vinden omdat t alleen maar schieten is eigenlijk

Toen kwam ik bij airsoft en keek wat filmpjes van milsims
en dacht ik bij mezelf :dat ga ik ook doen, dus de vraag of t wat voor mij is is voor mij al beantwoord :)