MB05 laad 2 bb's tegelijk

Roedi89

New Member
23 dec 2015
2
0
Trophies
1
Hallo,

Ik heb sins kort een Well MB05 in mijn bezit en wil hem gaan upgraden. Maar gelijk bij het afstellen van de scope merkte ik dat na elke x laden er 2 bbs werden geschoten. Nu dacht ik dat ik er laatst iets over gelezen had maar ik kan het niet weer vinden. Weet iemand hier wat het probleem is?

Mvg, 

Danny

Welk merk BB's gebruik je?

Het probleem kan zijn dat je BB's net wat dunner zijn dan die van bijv.Extreem Precission.

Probeer eerst eens een ander merk BB voordat je je replica open haalt voor nx.

Ik heb op dit moment Point Blank 0.30g liggen. Ik heb  het ook geprobeerd met Rockets 0.25g. Ik zal het eens proberen met Extreem Precission. 

Dat zijn allebei merken die ik niet ken.

Maar dat zegt dus nx over de kwaliteit en/of over de diameter.

Mijn ervaring met de Rockets (van Gunfire, toch?) is dat ze meestal rond de 5,93mm zitten, ipv de 5,95 die op de verpakking staat. Overigens feeden de Rockets 0.25g bij mij vaak vlekkeloos, mits de midcap waarin ze zitten goed is schoon gemaakt. 

Inmiddels is mijn double feed probleem opgelost. Ik heb er nu een Action Army hopup in zitten en schiet met 0.33 G&G Precision BB's. Maar het volgende probleem komt al weer :( Na de eerste x laden kan ik de trigger niet meer over laden. Dus dat nu maar eens nakijken.

Ja zeker. Probleem van de trigger zat hem in het palletje als je de bolt na het laden weer naar beneden wil doen en de trigger activeert. Deze er uit gehaald en hij doet het nu super.