MB07 Well

Tolgun

Member
17 aug 2017
24
15
Trophies
5
Hey mede Airsofters.

Ik heb sinds kort mijn eerste sniper gehaald en had een paar vraagjes:

Welke bb's zal ik gebruiken (merk en gewicht. Hij is nu nog stock maar ga hem langzamerhand upgraden.

Tweede vraag:

Ik wil hem upgraden zodat hij accurater wordt. Hij zit nu al op de 450/480 fps. Dus als iemand tijd heeft zou hij of zij misschien een paar linkjes willen sturen. (Zo low budget mogelijk ben nog maar een studentje :) )

Sorry about the questions!
I'm just a beginner :)

Zo zwaar mogelijk als het kan tillen, maar 50m is wel max voor een stock sniper en goedkoop upgraden is relatief dus een budget is wel handig voor mensen als ze je willen helpen met een build

Heeft friend Noveritsch niet een heel upgrade filmpje op YouTube? Anders op youtube je rifle zoeken met de term upgrade;)

Dingen die je voorbij zult zien komen zijn: inner barrel, hop-up, nozzle en de spring;)

Om het te upgraden heb ik een wel een budget voor 150-200.

Ik wil best wel een bijvoorbeeld een inner barell halen of een nieuwe hop up. Maar ik heb geen idee of hij wel of niet in mijn mb07 past.

En op youtube werd ik niet echt wijzer van. Heb paar gezien alleen die upgraden het tot de 550 560 en dat mag natuurlijk niet :D

even bij com-bat of unit 13 ofzo langsgaan, neem je interbarrel + hop-up mee, kunnen ze het je zo vertellen. Eventueel gelijk met flat of R-hop.

Je cilinder en piston kan je ook nog even bekijken, en uiteraard je nozzle.

Upgraden is redelijk universeel of je nou een build doet voor 550, 600 of 500 FPS de onderdelen trekken het allemaal wel, enigste wat je anders doet is de veer die je er in stopt.

Bij Com-bat ben je geheid duurder uit dan als je het zelf online zoekt, op het airsoftsniperforum zijn wss genoeg builds te vinden van de Well MB07 series en daarbij een heleboel mensen die je ook heel uitgebreid kunnen uitleggen wat je wel en niet moet vervangen. Door even snel te googlen heb ik al gevonden dat het een grootendeels VSR-10 kopie is met hier en daar een uitzondering. Voor 200 wil je wss een flat hop pakken, een goede inner barrel en de trigger set vervangen, maar wat je precies moet nemen, daarvoor raad ik je even een post te maken op airsoftsniperforum.com.

Als je die vervangt op budget krijg je wss zoiets als dit:
- Trigger set: http://airsoftpro.cz/en/gun-parts-u...pgrade-set-pro-pusky-vsr-a-kopie-ver.4-detail
- Flat hop: http://airsoftpro.cz/en/gun-parts-u...umicka-autobot-60-pro-vsr-a-gbb-zbrane-detail + http://airsoftpro.cz/en/gun-parts-u...opup-komory-tokyo-marui-vsr-10-a-kopie-detail
- Inner barrel: durf ik niet zo aan te raden, maar iig vervangen voor een goede stalen.

Laatst bewerkt:
Hij schijnt 100% VSR-10 compatible te zijn, dus dan zouden VSR-10 componenten te gebruiken zijn.

Hij schijnt 100% VSR-10 compatible te zijn, dus dan zouden VSR-10 componenten te gebruiken zijn.

Niet helemaal, hij is niet 100% TM spec, de cylinder is net wat dunner en daardoor ook de piston, maar de airsoftpro trigger upgrade set houd daar al rekening mee en zou gewoon moeten passen.

Laatst bewerkt:
De hop up is ook anders zo ver ik weet maar met de onderdelen die Rebbel heeft gelinkt + een maple leaf crazy jet barrel heb je met een klein budget een aardig goed rifle.

Kan ik niet gewoon de inner barrel er zo in laten en gewoon de nieuwe trigger set er in doen met de stock barrel? Zo niet, heb ik de crazy leaf barrel opgezocht alleen wordt er niet wijzer van :D kan iemand een linkje sturen van de barrel?

De huidige inner barrel is van een lage kwaliteit en als je die er in laat zitten zal je zien dat je niet zo accuraat zal zijn als anderen. Gewoon een crazy jet barrel opzoeken en dan de juiste lengte, de stock barrel is 420 mm.

Com-bat.nl heeft crazy jet barrels. En Google is your friend als je wil zoeken of ze ergens goedkoper zijn;)

Aan een leeg google link heb ik niet echt veel aan :)

En voor de mensen die op mijn vragen hebben beantwoord dankjulliewel. Ik heb al een idee wat/hoe ik het ga doen. Thanks :)

Het was denk ik de bedoeling van @Ties dat je zelf ook een beetje op onderzoek uitgaat. Gewoon een beetje speuren op het net.

Zoals al gezegd; Gewoon een crazy jet barrel opzoeken en dan de juiste lengte, de stock barrel is 420 mm. Tik dat in op google en je krijgt al gelijk verschillende hits. Uitzoeken waar die het goedkoopste is en tada, je hebt hem :)

Laatst bewerkt: