Mean, green and ready to go

Tim v D

Member
30 jun 2014
5
0
Trophies
1
Hoi! Ik ben Tim van Dijk, 23 jaar oud en ik kom uit Noordwijk aan zee. Ik kwam op een dumpsite wat airsoft spullen tegen en toen ben ik eens gaan googlen wat dit nou precies Is. Bovenaan stonden vele filmpjes van acn en jullie hebben me behoorlijk enthousiast gekregen. De dag erna heb ik me bij NABV aangemeld en een aantal weken later had ik mijn ledenpas op de deurmat liggen. Door het intensief spelen van de splinter cell gamereeks in de voorgaande jaren ben ik een groot fan geworden van de g36c en toen ik op vakantie in Praag een airsoftshop binnenliep en een ca36c tegenkwam van Devgru heb ik hem gelijk gekocht. Gisteren heb ik mijn eerste skirm mee mogen maken op bunker hill in Daarle en ik kan eerlijk zeggen dat ik geen spijt heb van mijn keuze om NABV lid te worden. Wat een supertoffe sport!
 
Hallo Tim,


Welkom op het forum, leuk om te lezen dat we jouw enthousiast hebben weten te krijgen voor deze fantastische sport.. We zullen elkaar vast wel een keer treffen op veld.


enjoy and have fun
 
Hoi Tim,welkom.Je enthousiasme is begrijpelijk,het is inderdaad een geweldig toffe sport.En dan gelijk je eerste skirm op Daarle,das dus gelijk het serieuzere werk want milsim(achtig).Nu heb je een goed beeld van de sport.Vraagje: je hebt toch wel als Cobra gespeeld op bunkerhill hoop ik?
Vrndlk grtn Team Bonny&Clyde.
 
Hahaha Vladimir,
ik heb als SFRT gespeeld vrees ik, ik kreeg voor aanvang te horen van de man in het winkeltje (sgt.nutcase) dat de cobra's zwaar achter stonden en ik me beter bij de SFRT kon voegen.
 
OEI,das vloeken in de kerk in deze community.Wij ACNers eten SFRT voor ontbijt.Lekker en voedzaam.Wij dragen de Black Cobra patches met gepaste trots.Volgende keer maar met je meegaan,dan kan je nie weer de fout ingaan.Dat zal voor mijn vrouw en mij in augustus en september worden.
 
Ik denk dat ik in Augustus een heel weekend ga want het lijkt me supertof om in de avond te spelen, ik hoop jullie dan ook te zien en uiteraard kom ik dan wel bij de cobra's. Enig idee tot hoe laat ze door spelen op Zaterdag? Met een beetje geluk heb ik tegen die tijd ook een sniper gekocht en mijn ca36c geupgrade dus dan ben ik ook een stuk accurater dan afgelopen zaterdag, mijn wapens lieten nog wat te wensen over.
 
@TimvanDijk Airsofters noemen het geen wapens maar airsoft apparaten of replicas. Het zijn namelijk geen wapens en er zijn gevallen bekend van politie aan de deur omdat de buurvrouw de hele tijd gepraat over wapens hoorde :)
 
Nu kan je net als ons de buren inlichten over je hobby en ze er eventueel mee laten schieten in de tuin.Dan heb je daarna nx meer te verantwoorden.Maar feit blijft dat wij het op het i.net niet als wapens benoemen maar als airsoftapparaten of replica's.En ja,tis wel de bedoeling dat wij dan ook het hele weekend gaan.De zaterdag is het einde speeltijd zo rond 17h00 maar dan hebben we de nachtmissie nog.De exacte tijd daarvan weet ik niet uit mijn hoofd maar staat vermeld op de website van 3Division.
 
Hahaha mijn buren zijn stuk voor stuk Pools, dus erg veel communiceer ik niet met ze maar bedankt voor de tip. Die nachtmissie bedoelde ik inderdaad, daar kon ik helaas geen eindtijd van vinden op de 3division website. Is het het waard om daar een tracer voor aan te schaffen?
 
Oja,absoluut de moeite waard.De kick van de lichtspoortrails in het donker te veroorzaken is vet.Ben zelf nog bezig met een zelfgemaakte tracerunit.
 
Tof, ik ga het zeker overwegen om er een te kopen. Stealthy spelen is normaal wel mijn ding maar mijn AA maakt veel te veel herrie hiervoor dus dan maakt dat licht ook niet meer uit.
 
Hi Tim! 

Leuk om te horen dat onze video's je enthousiast hebben gemaakt! 3Division doet dan de rest en je bent om haha! 

Jammer van de SFRT ;) Zoals Vladimir zegt zijn wij regenwormen (zoals de tegenstander ons altijd noemt) in hart en nieren! 
 
Ha, de befaamde Jan reageert, tof!
Ja, ik kan eerlijk zeggen dat het jullie schuld Is dat ik nu twee maanden op rij platzak ben ;). Maar wat een toffe sport! Ik kan echt niet wachten tot de volgende skirm en
en ik verzeker je dat ik volgende keer als een trotse regenworm op het veld zal staan, hopelijk in een squad-rij achter ACN leden. Zijn er nog meer mensen van plan om het weekend in augustus mee te pakken toevallig?