Meenemen naar een skirm?!

robin97

Well-Known Member
21 jan 2016
275
55
Trophies
7
Omdat ik nog nieuw ben in deze sport was ik wel even benieuwd wat jullie allemaal meenemen naar een skirm.
En wat wel makkelijk is om mee te nemen.

Dus als jullie een lijstje hieronder willen neerzetten wat jullie de balangrijkste dingen vinden om mee te nemen, dan weet ik dat alvast.
 
  • Replica('s)
  • BDU
  • Eten
  • Drinken
  • BB's
  • Batterijen
  • Goggles
  • Communicatie-kit
  • BLS-tas/koffer
  • Geld
  • Dosis plezier

Ennnnnn vul maar aan :D
 
Fluor hesje en stevige schoenen.
Gas / co2 voor side arms
Tacvest
NABV pas en identiteitsbewijs.

Let er ook op, dat er niet op alle locaties drinkwater aanwezig is! Neem dus standaard een 2L fles water mee voor je camelback.
 
- Gereedschapskist
- Ducktape
- Handdoek
- Schonekleding
- Elastieken (voor in je broek)
 
Replica
Veldfles met water
Lunch (of je koopt het daar)
Camo kleding
Normale kleding (stel dat het weer zo'n modder feest wordt als B&A afgelopen zondag)
NABV pas
Heel veel zin
Je team maten of andere vrienden
 
Hoeveel magazijnen nemen jullie mee naar een skirm voor jullie primary?
 
Ik neem meestal 6 Midcaps mee, en op velden zoals BH waar minder pauzes zijn + vaak meer spray werk, neem ik 5 Midcaps + een highcap mee als back-up.

Tevens heb ik vaak ook nog een zak met BBs bij me (wel even een elastiek er om heen, dan rammelen ze niet)., zodat ik op spawn kan reloaden.
 
Zeer belangrijk en vaak vergeten (indien van toepassing) zekeringen voor het geval de zekering in je replica het net op die skirm begeeft!!!!
 
Een bijdehante niet relevante opmerking voor beginners ;)

Maar FYI, een stukje elektronica, wat er voor zorgt dat je trekkercontacten niet zo snel slijten. Daarbij zit er vaak een smartfuse in. En kun je er vertraging voor DMRs mee instellen.
 
Heel technisch gezien is een mosfet niks meer dan een type transistor. Alleen de airsoft scene heeft voor het gemak de complete unit maar mosfet genoemd.
 
Ik heb inderdaad ook 6 magazijnen voor primary. BB's en speedloader bij me om bij te vullen op de respawn.

Lijst lijkt me aardig compleet zo ja! Moet ik ook een keer een blogpost aan wagen ^_^ Gek dat ik dat nog niet heb bedacht haha!