Meest betrouwbare sites en replicas

mircoapperlo

New Member
8 jul 2016
3
0
Trophies
1
Het is nog even wachten op mijn Vog, echter heb ik er al werk van gemaakt me hier en daar te informeren. Nu ik erachter hoe actief iedereen is op deze site heb ik nog een aantal andere vragen en hoop hier de rest niet mee lastig te vallen.

Vraag 1: Welke sites hebben jullie goede ervaringen mee?

Vraag 2: Taiwangun of gunfire?

Vraag 3: zijn specna guns vaan met wobbel? Ik zat er namelijk zelf over te denken de specna arms sa-03 te gaan halen..

Hoop zo snel mogelijk van jullie te horen. Alvast bedankt.

Mirco Apperlo

Gunfire. Mijn eerste replica gehaald, een E&L AK74N.

Shipping was abnormaal snel, NABV kopie was netjes op de doos geplakt, zeer goed verpakt, dat pakket kon echt een stootje hebben. Alle papieren netjes, niets aan op te merken. Ik heb geen gebruik gemaakt van de gratis downgrade optie, dat heb ik zelf gedaan.

Als ik een replica haal, doe ik dat zeker weer bij Gunfire.

Bij Gunfire ook mijn eerste replica gehaald, een G&G GC16 Raider S, 60 euro goedkoper dan meeste winkels in NL en websites, ja ik ben een echte hollander. Ik had hem besteld tijdens een drukke periode in de zomervakantie waardoor de downgrade wat langer duurde, maar nadat hij op de post was gedaan was hij binnen de 5 dagen bij mij binnen met dezelfde goede verpakking en omgang met de NABV papieren als bij Strelok. Tweede replica heb ik gehaald in Lanaken bij unit13 omdat gunfire niet de ICS verkoopt die ik wilde, anders had ik hem ook in Polen gehaald.

Taiwangun of Gunfire zijn beiden prima. Al ervaar ik de service van gunfire als een stuk beter, dan die van Taiwangun.

Specna arms raden wij hier bij bosjes aan (en we krijgen nog steeds geen provisie :P ), prima replica voor een goeie prijs

mijn eerste replica was een m4 van specna arms, en ben er buitengewoon tevreden mee, doet wat hij moet doen!

Voor replica's ga ik liever naar een NL shop. Als er wat mee is kan je langs gaan en je steunt de NL Airsoft gemeenschap. Ik snap best dat je zaken ergens anders goedkoper kan krijgen maar toch.

Zelf vind ik http://www.com-bat.nl/ een echte aanrader want die hebben ook een eigen technische dienst + binnen en buiten range waar je kan testen!!. Ze zijn misschien in sommige gevallen iets duurder maar ik kan je wel vertellen dat wanneer je je eerste replica gaat aanschaffen het erg prettig is als je hem in je handen kan houden en vergelijken met andere modellen.

Vergeet niet dat je de replica waarschijnlijk al snel gaat upgraden en dan is een technische dienst die je kan helpen (wanneer nodig) erg top!

Anyway ... just my 2 cents :)

vandereerden;23890 zei:
Vergeet niet dat je de replica waarschijnlijk al snel gaat upgraden en dan is een technische dienst die je kan helpen (wanneer nodig) erg top!

Anyway ... just my 2 cents :)

Naar mijn mening is dit puur afhankelijk per persoon en er is een groter aantal dat het juist niet doet, denk dat 3 op de 10 man wel zijn replica upgrade, daarnaast denk ik dat je er veel meer van leert om zelf de problemen op te lossen dan dat je het bij een winkel neer legt. Meeste problemen zijn vaak wel toch op te lossen via forums of youtube en de kennis die je verkrijgt door systematisch je probleem op te lossen helpt weer bij volgende projecten of andere mensen die tegen hetzelfde probleem aan lopen.

Maar om niet een totale zeikerd te zijn, heb je wel een goed punt over het vasthouden van een replica. Ondanks dat ik mijn eerste replica heb gekocht bij gunfire had ik deze wel al eerder vast gehouden bij pirosport om te kijken wat ik fijn vond, echter achteraf heb ik hem bij pirosport niet gekocht omdat er een wacht tijd van 2 maanden was. Oftewel het vasthouden van een replica om te zien wat hij lekker in de hand vind liggen kan ook belangrijk zijn.

Hoi websites om aan Te raden skirmshop.nl ,bbdoctor taiwangun en gunfire en qtaq.nl(leuke goede winkel)

Verder is specna arms afhankelijk van het model of ze goed zijn de 03 schijnt goed Te zijn maar het is een door groei replica :) en ALS ER onderdelen van weg gaan die belangrijk zijn kan je een probleem hebben

Mijn advies iets van gng zoals een ak of cyma full metal ak is wel een leuke om mee te beginnen voor niet te veel of gelijk goed met iets van crytak ;)

Tot nu al mijn replicas op taiwangun gekocht en de verzending is snel en goed verpakt.

Aftersales is wat stroef. Had een lekkend magazijn gekregen en moest zelf de verzend kosten betalen om hem terug te sturen. Na aandringen en een aantal mailtjes hebben ze uiteindelijk de retour kosten betaald. Gunfire zelf geen ervaring mee.

Zoals boven geschreven is specna prima om mee te beginnen!

Ik heb bij zowel Taiwangun als gunfire besteld. Bij beiden had ik mn replica binnen 4 dagen binnen en Taiwangun had toen in die tijd ook een downgrade gedaan.
Airsoft entrepot is ook een goede site, zeker omdat sommige prijzen een stuk lager zijn dan bij gunfire. Maar dit is bij specifieke modellen, en als je daar toevallig interesse in hebt kan het zo gauw 70 euro schelen.

Mijn replica komt van phenixairsoft.com in Frankrijk. Tevreden over de prijzen en de wijze van inpakken en bezorgen. Communictie was er helaas niet, dus mijn NABV zat er niet op geplakt. Desalniettemin zeeeeeer tevreden!