mening over ICS split gearbox

Emryss_Albion

Well-Known Member
5 nov 2018
48
2
Trophies
3
zijn replica's hiermee een goede base om later een DMR van te kunnen maken,
voor en nadelen?

Laatst bewerkt:
Werkt prachtig. Lekker makkelijk upper wisselen. Dus met 2 uppers kan je wisselen van 350 naar 440fps in 30 seconden.
Ook voor onderhoud ideaal.

Maar dus ook wanneer je op het ene veld geen dmr met single shot 450 mag en op het andere wel toch?
met upper bedoel je dan alles boven magazijn en handvat of alleen aandrijvingsgebeuren?
zou het dan ook mogelijk zijn om één upper die full auto kan en de ander die alleen maar semi kan te hebben?

Maar dus ook wanneer je op het ene veld geen dmr met single shot 450 mag en op het andere wel toch?
met upper bedoel je dan alles boven magazijn en handvat of alleen aandrijvingsgebeuren?
zou het dan ook mogelijk zijn om één upper die full auto kan en de ander die alleen maar semi kan te hebben?

Tijd voor een video zou ik zeggen lol, wederom basis informatie over het ICS split design, maar nee snel wisselen tussen semi en fa zit daar niet tussen. Het is puur voor je compressie onderdelen en dus FPS.

Hier voor word meestal een programmeerbare mosfet gebruikt.

Tappet plate aanpassen is ook een optie.
Maar dan kan je niet even snel terug wisselen

6 reacties en nog niemand die heeft gezegd “Wij zeggen replicas, niet geweren!”

I’m impressed :P

Geweer lijkt me toch niet zo'n probleem? In ieder geval naar mijn mening dan, maar desondanks zeg ik dit ook alleen maar tegen airsoft buddies.

Ik heb mensen op forums and facebook groepen net niet zien neergeschoten worden omdat ze niet replica gebruikte. Nu ik wil die discussie ook niet weer aanwakkeren ik vond het gewoon een grappige observatie :D

• Leuk
Waarderingen: JWieleman
Ik heb mensen op forums and facebook groepen net niet zien neergeschoten worden omdat ze niet replica gebruikte. Nu ik wil die discussie ook niet weer aanwakkeren ik vond het gewoon een grappige observatie :D

I like this: "net niet zien neergeschoten worden"
DXXsStBVAAA_TM2.jpg

Laten we het inderdaad maar gewoon replica of aa gebruiken om het makkelijk te houden XD.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor