Midcaps voor een HK416

Dr. Robert

New Member
27 jun 2014
1
0
Trophies
1
Hallo beste airsofters, ik ben hier gekomen via het youtube kanaal van ACN en zit nu al een paar weken met een brandende vraag.

Ik ben nieuw in de airsoft wereld en heb laatst een HK416 en ik probeer steeds sneller mijn gear uit te breiden. Nadat ik wat andere spullen heb gekocht ben ik nu op het punt gekoment om extra magazijnen te kopen.

Mijn vraag aan jullie is. welke merk midcaps zal ik kopen. (ik zat zelf aan king arms/specna arms te denken)

en mijn tweede vraag is WAAR kan ik deze kopen? het lijkt wel of op elke webwinkel alle midcaps uitverkocht zijn of tijdelijk niet meer leverbaar.

bij voorbaat dank.

Dr. Robert.

@Roland heeft ook een HK416 als ik het goed heb. Je kunt hem een om sturen om te vragen welke hij gebruikt.

- Correctie, hij heeft een 417D, en die hebben weer hele andere magazijnen.

Welk merk is het? 

heb mijn Tokyo Marui mags uit Hong Kong laten importeren (WGCshop).
als je onder de 150 EUR blijft incl shipping dat betaal je alleen inklaringskosten!
Het scheelde mij redelijk wat ivm gunstige dollarkoers.

Betroffen de 82/32 rounds mags 

Ik heb een umarex HK416. @localcrew bij welke webshop heb jij het toen besteld. Is het normaal dat men besteld hong kong?

@dr.Robert, normaal kun je in België en Nederland prima mid-caps krijgen zeker voor de hk416 van Umarex. Ik haal voornamelijk de artikelen die moeizaam verkrijgbaar zijn of speciaal voor je replica zijn uit het buitenland.

Mijn Tokyo Marui hk416 Devgru scheelde zoveel in prijs (720 EUR in deze omgevingen tegen 550 EUR inclusief invoer en belasting uit Japan)  dat ik dat soort dingen nog wel importeer.

Maar op je vraag terugkomende welke shops heb je al geraadpleegd? Anders doe ik morgen wel een zoek rondje en zal de links hier plaatsen. Heb je zelf ook al gekeken of de merken die jij noemt compatibel zijn met je hk416?

Mijn Classic Army G36 heeft een adapter voor m4 magazijnen, echter pakt hij geen goedkope magazijnen! 

@Dr. Robert, wij bestellen regelmatig uit het buitenland. Polen, Griekenland, maar ook zeker Hong Kong.

Als het goed is passen er g & g thermolds in ?
Daar hebben wij er nog een paar 2e hands van werken uitstekend maar allebij geen m4 meer ;)

@Dr. Robert Ik zit precies met de zelfde vraag. Hoe heb je dit opgelost?Van wat ik hoor is dat je gewoon standaard M4 King arms mags moet hebben.

Bij Sniper-AS uit Duitsland zijn ook midcaps te vinden. Fijne winkel, snelle levering, goede service. En ze hebben pakketten met 5 of 10 magazijnen. Van realcaps tot hicaps.

Als het goed is passen alle standaard m4/m16 mag's. De een zal alleen wat losser zitten als de ander.

@GBB Maar passen die ook voor de Umarex/VFC HK 416 D?

Wat Charpentier zei.

Heb zelf een vfc hk416 cqb en gebruik zelf dboys midcaps en werken perfect in mijn apparaat