Midcaps voor een HK416

Dr. Robert

New Member
27 jun 2014
1
0
Trophies
1
Hallo beste airsofters, ik ben hier gekomen via het youtube kanaal van ACN en zit nu al een paar weken met een brandende vraag.

Ik ben nieuw in de airsoft wereld en heb laatst een HK416 en ik probeer steeds sneller mijn gear uit te breiden. Nadat ik wat andere spullen heb gekocht ben ik nu op het punt gekoment om extra magazijnen te kopen.

Mijn vraag aan jullie is. welke merk midcaps zal ik kopen. (ik zat zelf aan king arms/specna arms te denken)

en mijn tweede vraag is WAAR kan ik deze kopen? het lijkt wel of op elke webwinkel alle midcaps uitverkocht zijn of tijdelijk niet meer leverbaar.

bij voorbaat dank.

Dr. Robert.

@Roland heeft ook een HK416 als ik het goed heb. Je kunt hem een om sturen om te vragen welke hij gebruikt.

- Correctie, hij heeft een 417D, en die hebben weer hele andere magazijnen.

Welk merk is het? 

heb mijn Tokyo Marui mags uit Hong Kong laten importeren (WGCshop).
als je onder de 150 EUR blijft incl shipping dat betaal je alleen inklaringskosten!
Het scheelde mij redelijk wat ivm gunstige dollarkoers.

Betroffen de 82/32 rounds mags 

Ik heb een umarex HK416. @localcrew bij welke webshop heb jij het toen besteld. Is het normaal dat men besteld hong kong?

@dr.Robert, normaal kun je in België en Nederland prima mid-caps krijgen zeker voor de hk416 van Umarex. Ik haal voornamelijk de artikelen die moeizaam verkrijgbaar zijn of speciaal voor je replica zijn uit het buitenland.

Mijn Tokyo Marui hk416 Devgru scheelde zoveel in prijs (720 EUR in deze omgevingen tegen 550 EUR inclusief invoer en belasting uit Japan)  dat ik dat soort dingen nog wel importeer.

Maar op je vraag terugkomende welke shops heb je al geraadpleegd? Anders doe ik morgen wel een zoek rondje en zal de links hier plaatsen. Heb je zelf ook al gekeken of de merken die jij noemt compatibel zijn met je hk416?